Saturday, May 20, 2006

連踩兩場

琴日, 一放工就"拿拿臨"走左去旺角join埋d同事上左去京士打波, 由6:00p.m打到去8:30p.m, non-stop咁打, 個feel好"得"呀, 好耐冇做過運動, 一做返成個人都精神晒, 不過, 就有輕微意外, 右眼眼角擦傷左少少..., 打完都8:30p.m左右, simon佢地成班就去食飯。 我就返屋企沖個涼食個飯去再趕下半場(上阿牛屋企打winning & 打牌)....

返到屋企都成10:00p.m, 快快手沖個涼跟手食埋個飯, 就出門口。大約11:00p.m就上到阿牛屋企, 已經有好多人, 有阿牛, 阿達, 阿恩, 阿文, 仲有ivan細佬, 佢地已經開波打緊winning。 一坐低, 嘩!!! 唔得, 一定係頭先打波打得勁得濟, 家陣肌肉個d乳酸"巴巴"聲咁"o支"出黎, 成身腰酸背痛, 嘩....嘩....嘩....成個老人家咁, 要用隻手撐住條腰, 頂頂先....

跟番上次規矩, 又係一場$20, 今次我地有6個人, 3個人一team, 最後我猜包剪搥, 就同阿恩 & ivan細佬一team, 一開始, 阿恩 & ivan細佬(即係我team)係威係勢咁, 係上半場快人地入左一球先, 就係呢個時候, 我當然係係得勢不曉人啦, 就話:『錢就係咁易黎, 望住個mon, "禁"幾個掣, 就有錢收, 唔怪得之d人買股票, 咁開心啦...whahahah』, 當我仲係好興奮, 好囂張之時, 阿恩 & ivan細佬居然俾人入返一球, 我真係啞晒口, 最後場波, 居然俾阿達佢地力追反勝2:1, 立即, 我俾阿達話返: 『錢就係咁易黎, 望住個mon, 咁就有錢袋入袋啦!!!』..........一口一llll

打到半途, ivan就係山長水又遠係北京返番黎, 個係岩岩落機就直接上去阿牛屋企, 佢一入門口, 就講左句:『嘩!!! 成個禮拜, 終於見到自己識概人.....』(佢係北京個時, 真係好鬼孤兒仔咁, 真係可憐!!!)

最後, 加入埋ivan, 我地惡鬥左好幾場, 最後大家互相都係冇贏冇輸(其實, 我個team一直都處於都輸緊情況, 不過, 經過一路力追, 先打返個和), 打到最後都已經成3:45a.m左右, 就各有各歸家.....

唉!!! 雖然, 第2日, 星期六返半日(今個week我係返long week), 但訓個幾粒鐘, 個人好呆呀....家陣塊面冇咩表情, 因為個腦已經唔好受控制....

1 comment:

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»