Thursday, May 18, 2006

成個月冇黎啦...!!!

哈....當然, 唔係講冇M到啦!!!

因為, 之前要做assignment兼perpare examination, 好耐都冇打過波 & 曬太陽, 大大話成3個禮拜有多。 難得岩岩打完風, 聽日, 就約左班同事打波。

對上o個次曬太陽都已經係成2個禮拜前的事羅!!! 之前曬的黑色皮膚, 都開始甩色羅, 又係時候補一補色先, 一於黎緊個星期六 & 日都去曬返夠本先, 曬太陽呢個活動簡直係一個平靚正又健康的活動(不過, 就成日俾阿媽話我咁曬法, 遲早會生皮膚癌, 冇計啦, 鬼叫上次唔覺意曬傷左"少少", 成個人紅當當咁返屋企咩~~~)

p.s: 岩岩阿牛打俾我, 話聽晚上佢屋企打winning & 打牌。 發達!!! exam完之後第一個活動....我就聽晚打完波, 就可以接住落去, ivan聽晚就搭夜機成零晨1:00先返。 咁我打完波, 返屋企換件衫沖個涼, 先再上去就岩岩好啦...仲有, 聽阿牛講, 阿潔(佢最細個妹)考完會考, 之後走去對卷, 話英文個份paper2, 好似得2條答錯.....其他都答岩晒....真係利害....一口一lll

不過, 我休息完呢個week, 應該係時候perpare o下份dissertation啦...又要開波...

12 comments:

Erica said...

典解你篇篇文章張圖都咁配合既!?!你係邊度搵返黎架?
我都試過想做到好似你拱樣,但係我覺得好難搵到岩心水既圖呀?典解你咁勁既?你好得閒既咩!?!

Camustudent said...

winning???wow~~
不過你地活動太夜喇,攪到你地對唔倒七粒星呀。:P

Gary said...

余弟兄...melody唔係度, 你就發白日夢, 7粒星!!!! 龍珠呀...儲夠7粒, 有條神龍走出黎呀...haha

Gary said...

Macy: 你講得岩, 有時我都幾得閒架..haha, 我諗住有時個blog有d公仔係度, 成個blog的可觀性可以高番少少, 你知啦, 我講個d野鬼咁空洞, 家陣d後生係要有d觀能刺激先吸引佢地睇架...

答返你個問題先, 其實, 我只不過係個yahoo o個度search d圖, 通常都係打自己想要d圖的key word 再seach, 我都係慢慢搵先有架...

Erica said...

咁又係......我呢D實力派既,的確唔需要搞咁多花臣去吸引人既!!!

Gary said...

Macy: 哎呀!!! 係咁e講下, 你就得寸進尺, 仲係度懶神氣添!!!........

我甥女個幼稚園岩岩有課書教-做人要虛謙....我過兩日scan俾你睇呀...

Erica said...

咩出版社教'虛謙'咁大整蠱呀!?!真係要complain....complain....再complain呀!

你要好好教下你個甥囡,係'謙虛',唔係'虛謙'呀,等時俾人笑就唔好啦!不過,我係唔會笑你架,因為你實會話返我知係快手打錯嘛,呵呵呵~~~

死啦....呢期真係日日唔睇過你個blog唔安落,我係咪有病呀!?!

Gary said...

哼!!! 錯就要認, 我係打錯左....咁又點呀...

做咩呀...你有壓力,我有壓力,你做咩要挑釁我?

咩呀...未解決!未解決!未解決!

伸隻手出黎呀...做咩, 抹手羅!!! 唔抹, 咁即係未解決!未解決!未解決!啦....

(近排睇得太多"×尚義聲線高壓呀叔搭巴士途中問候後生仔"...上晒腦, hahaha)

Gary said...

Macy: 加多句先, 多謝經常黎捧場....多side...

Erica said...

巴士阿叔crossover林尚義,我都有睇~~~~抵死又低能....不過,我無你咁勁,記得咁多台詞.

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»