Monday, May 15, 2006

讀書狂想曲 - 讀壞個腦

今日終於考完試, 掂晒, 一句講晒:『一切都係我掌握之中, wahahhaha!!!!』, 不枉我成個禮拜晚晚返學校溫書....晚晚係canteen捱兩餸飯, 晚晚都係o個幾味, 唔係魚香茄子就係生抄骨, 再唔係咖哩肉片就係....唉, 唔好講啦, 講起又諗起個陣味, 有少少反胃...(嘔...嘔...), 都話屋企飯係最好...

講開, 上星期成個禮拜都係度溫書, 琴晚, 溫到個人short short地突然係度諗, 我陣間溫完書, 走出圖書館之後, 如果俾架車撞倒 or 有咩意外死鬼左, 我會唔會好似個d『見鬼』電影系列咁, 變左隻"心事未了"的遊魂野鬼, 之後就不斷咁講:『俾我考埋個試先~~~~~~我讀左成個禮拜好辛苦呀...........』, 好明顯, 我個人真係讀書讀到冇野好諗....

仲有呀....琴晚訓覺發夢, 夢見自己, 係開考前一晚, 夜麻麻黑蚊蚊自己一條友去左試場, 係自己個位張抬度, 用左一支特製筆, 個支筆寫出黎個d字, 平常人係睇唔到架, 一定要配合我個副特製眼鏡先可以睇得出, 於是, 就係自己張抬度起勢咁抄d答應落張抬度, 之後, 自己就紮醒左, 超, 原來係發夢........讀書過度, 真係會神經衰弱......

係喎....ivan聽日就應該飛北京公幹, 祝萬事順境...

1 comment:

Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»