Friday, May 12, 2006

法官, 我認罪

今晚, 返poly溫書, 同個friend溫書溫到成10:30 p.m先走, 係圖書館一路行就一路吹水, 點知一行出個圖書館門口, 就發出"bb.......bb"聲, 之後就俾個 librarian截停左, (呆左!!!)我同個friend互望左一下, 就發現原來我地掛住傾計, 我個friend就拎住d想借概書就咁行出圖書館, 冇去counter辦借書手續....所以當我地一行出去o個時, 圖書館門口個警報器咪立即"響"羅....

我個friend同個librarian解釋話岩岩傾緊計, 唔記得左去辦手續, 之後, 個librarian就帶埋我個friend去counter度啦, 開頭以為就咁辦返d借書手續就o.k啦, 點知佢話要見一見個副館長先....o下, 唔係咁大件事呀, 一時錯手左喎...咁都要見啦, 不過冇計啦, 當場斷正, 點都要見一見架啦...

副館長(一副慈長語氣):『同學因咩事, 拎住本書走左去呀!!!』
friend:『冇!! 岩岩傾緊計, 一時錯手唔記得左去借書。』
副館長:『o拿!!! 因為個警佈器響過, 都要寫返個report, take個record』

之後, 副館長就問左我個friend少少information(such as: student id, class, 咩原因唔記得借書......等等), 仲話個record會keep係library 3年.... , 副館長將有關information填左落一張form度, 之後, 就問我個friend...

副館長:『你睇下d 資料填得岩唔岩, 如果冇錯, 就簽返個名』
friend:『係...係...我認罪...我認罪...不過, 個record留3年之後, 會唔會幫我洗底架(講到真係好似留左案底咁)』
副館長(笑住口咁講):『冇事架...only keep係圖書館度take個reocrd姐, 3年之後就會清左佢架啦, 放心...冇事架...』
friend:『哦!!! 咁都好d...最緊要幫我洗底...乾乾淨淨...』

就係咁, 拎返d書去返counter辦過借書手續之後, 就走人啦.....

No comments: