Friday, May 26, 2006

"心交"同盟會

琴晚, 與同事們(simon, benny anthory, kenix, mei & alan)相約唱k去, 放工後, 就去左旺角Neway City join 佢地, 我地由6:30p.m唱到9:30p.m, 我諗呢次應該係最後一次同kenix出去玩, 因為黎緊6月佢就會飛去澳洲開始佢人生新體驗, 下次見佢應該係下年3月啦!!!(佢參加左holiday working visa會係澳洲stay接近一年左右, 真羨慕~~~ )。係Neway有k buffet食, 冇咩野好食都冇咩野食, 不過, 有樣野想講下, 話說, k buffet有樣燒墨魚丸食, 有人即場整啦, 我見個4眼仔(雖然我都係!!)整緊, 就排隊等佢整完有得拎啦, 我見佢慢條斯理咁整(真係好慢), 真係睇到有d火都黎, 差d想叫經理落去樓下旺角, 叫d賣小食鋪d阿姐上黎整仲好過, 成個過程, 我足足等左成10分鐘先拎得個3粒墨魚丸!!!

唱到9:30p.m要交房, 我又見時間尚早(係呀, 我係一個夜鬼!!!), 我就提議飲野傾下計, simon就提議不如返公司飲埋個支"芝華士"(其實係好耐之前, 唱k飲剩左支"芝華士", 拎左返office) 於是, 我就飛左入去seven買支綠茶, benny & anthory就返屋企, 唔去, 咁就得我, simon, kenix, mei & alan一行5人返office啦!!!

哈, 上到office, 大家擺好晒個架步, 大家就拎隻杯出黎啦, 開始時都係搵d野玩下, 到後期大家就開始玩true or dare, 不過就以 true為主, dare就唔係點玩, 我地就轉筆, 支筆就轉到邊個, o個個人要答人地問的問題。 其實之前, 我同kenix & simon已經時不時都傾下計, kenix係心交1號, simon就係心交2號, 我地3個人之間的事, 其實大致上我地3個互相都知道不少, 所以到最後, 就變成主要都係問阿mei & alan, 當中都問左不少問題(有不少仲係d敏感問題!!!)(大家講過, 呢頭講, 就呢頭散---要保守秘密), 呢晚之後大家互相都認識多了。

最後, 我地12:30a.m先係office走...

2 comments:

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»