Tuesday, May 02, 2006

得來全不費功夫

今晚, 返學聽阿sir放"水"俾貼士, 都係個句:『俾左等於冇俾!!!』, 算啦, 都係靠自己......除左阿sir俾貼士之外, 今晚仲順便派返d assignment, 唔錯, 唔錯, 個individual assignment有"B+"(飲恨, 仲諗住有得拎到"A"添), group個份就有"A", 不俗, 不俗, group個份都係多得alan出手, 先有'A"...辛苦晒....

今晚, 阿sir交帶晒d貼士, assignment, 又係度同我地吹水, 佢話:『讀完個building surveying, 就應該快快手走去考牌, 做返個profressional, 如果順利, 4年已經可以考埋個AP(Authorized Person)(認可人仕), 仲有, 最理想就係係BD做G仔(岩岩畢業, 專training去考牌, 不人工就好低)。』, 唉!! 我諗: 你估去"seven"買汽水咩, 你俾錢佢就實買俾你架啦....你估話咁易考呀....仲有你咁講, 咁我咪仲要留係BD多2年....唔好呀....我想出返去呀......再係入面我就快脫節架啦....

No comments: