Monday, May 22, 2006

好朋友系列: Jessica

其實在我Form 1 時就認識她到現在, 大大話話都已經有14年多~~~

Jessica給我的印象始於中學時代時開始, 當時的她已經能輕易與任何人都可以打開溝通的橋樑, 亦因此當時有很多人願意跟她交心, 與她分享, 而她亦樂於與你交談並同時作出建議或安慰說話, 絕對是一位極佳之聆聽者或給人作申訴之對象 (這可能與她的宗教信仰有著互相的關係罷!!!), 亦正因如此的性格, 同時從而造就她今天工作上的一個優勢, 樂於結交朋友, 不害羞, 敢言....等等///

自中學經歷人生大變, 她的身形急劇改變, 如果佢中學時的身形是一隻可以坐5-6人座位"橡皮艇"的話, 家陣佢應該係一隻單人座的小飛, 哈, 哈, 不得不佩服佢, 縱然當時未有什麼"廋身堂"等纖體公司, 但佢依然可以進行自我減磅, 滅脂行動, 人地早兩年先追睇"恩兒"減肥血淚史時, 我就已經早人地5年已經有幸見證...haha(講笑, 講笑)

出來社會工作後, 她就開始經常與酒作樂, 她身子健康狀況縱然 不佳, 但她依舊與她的朋友出去玩, 飲酒, 去蒲(現在她已節制多了!!!), 其他與她相熟的朋友們都好言相勸, 對她說應該少d出去浦&出去玩, 理應調理好身子, 朋友的關心她雖然知道, 但她持著一點應『及時行樂』的宗旨, 故此依然係『意見接受, 態度照舊』行事方式去耍樂。雖然依家佢成日都話:『酒唔係我朋友!!!』, 但都見佢有不少場合都經常飲酒....

"工作狂"黎形容佢都不失為過, 不過, 有時真係唔知係佢個工作效率低定係真係咁多野做呢, 成日都聽到佢話好忙。 曾經聽過她說, 有試過經常11:00p.m先收工, 不過, 在眾多朋友當中, 亦只有她的工作, 能令她可以見識得俾其他人多, 眼界亦擴闊不少, 雖然辛苦, 但她亦樂在其中...

性 本善, 亦是她的優點同時是她的缺點, 於一次出黎閒談中得知她深信於社會工作上, 個個都係好人(唔係教大家諗埋一邊), 只不過, 樹大有枯枝, 現今的工作環境中總有一些小人作硬, 放肆, 肆虐, 利用你, 或有機會俾個蕉皮你踩, 但她卻常常認為自己沒有利用價值, 而處於經常被動之位置。 希望佢識得保護自己多一點。

希望, 有機會再一次一齊去旅行...成班人去旅行真係好開心....

(下期預告: 阿牛)

3 comments:

Anonymous said...

真係"好邪"呀! 一句我係中學時期的口頭嬋 (記唔記得先?)
今日老細冇返公, 叫做可以準時走人同上下其他網, 見到你的"好朋友系列"係我個大名. (真係要多謝你唔係寫:菠x)哈哈 >0<

馬上看一看你寫的咩,好驚你放的陳年舊相出來比人笑就冇謂啦!

看后的感係:好中肯,其實細個Baby fat好多人都有,減肥係女人一生的事業,所以我仍須努力呀.你地都同我一齊減啦..

樂於結交朋友,不害羞,工作狂.唔好咩,只要開心就得家啦.所以我的宗旨係『及時行/快樂』,明唔明呀,朋友.
最后要唱支歌來形容我的心情:
<人生得一個朋友的確好勁..
飲勝>

ps. 酒的確唔係我朋友
期待下位朋友2號出場~阿牛

Jessica 

Gary said...

Jessica: 嘩....多謝你咁快留言, 你個留言應該係有"屎"以黎最長的一篇....

我不嬲都贊成『及時行樂』O架!!! 不過, 有時太過火, 唔顧及身子就唔係咁好啦(好似仲長氣過你周媽添!!!)....有"版"你睇架, 阿達又病左啦...haha,

其實, 好多野仲想寫...呢篇野可能太流於表面, 有機會, 再寫多d深入架野呀...!!!

Camustudent said...

竟然係你寫朋友仔先,講就我話寫先,但就係你寫先,證明我既效率真係低到…