Monday, May 29, 2006

填form


張"報稅表"寄左黎成個月, 都未有心情填, 不嬲都覺得填呢d野好鬼煩, 要"抄"一大輪資料, 又要拎部計數機出黎篤, 要加下呢樣減下呢樣, 如果結左婚仲煩, 又要睇下應該係合埋一齊計, 著數d, 定分開黎計會好d。 終於, 今晚都"的"起心肝, 幸好自己又冇咩物業, 又冇咩投資(都唔知係好事定唔好事!!!), 唔係好多野填, 話咁快就填起左。

講開填呢類資料性的表格, 我諗麻煩極都遠遠都不及中小學時的"學費減免"、"車船津貼", 以及大學時代的"關Load", 又要填呢樣, 又要填o個樣, 又要搵擔保人, 擔保人又唔可以同你有咩直接關係, 總之規矩一籮籮, 填錯又唔知係唔係要填過。 細個o個時, 一知道要填呢d野, 同阿媽一齊覺得如臨大敵般, 打醒十二分精神, 我地通常都會先打影印一份, 先於影印本上練習一次(試填一次), 之後, 才來個正式的, 當時成日都覺得如果萬一一個唔覺意填錯. 就好似會俾人捉去槍斃, 就係煩....

提提你, 你又填左報稅表未呀!!!

4 comments:

Erica said...

你個Good Friend Links點整架?咁叻既你!可唔可以copy個html code俾我呀?
如果可以的話,請你email俾我,我email address可以係我homepage或blog度搵到,thx~~~

Gary said...

係, 唔駛客氣..有關資料已經送到貴閣下之e-mail信箱..

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»