Tuesday, May 02, 2006

好朋友系列:


從網友 Macy的Blog上睇到此標題, 想借此一用, 其實, 早早已經想寫一些關於朋友的文章, 奈何就係未諗到個標題, 固此, 就久久未開筆(其實係懶至真!!!!)。 之前雖有篇blog都有提及我對朋友們的看法, 唯篇幅太短, 好似唔多夠喉....

如各友人想本人特別寫你先or萬萬不要寫你的話可在先此留言, 等我知道...////仲有, 仲有, 呢個系列, 會不定期刊登....密切留意....

2 comments:

Erica said...

唔怪得星期二果日既流覽人次突然澎澎聲咁多左成倍啦~~~!我係時候要做返D野,收返你版權費,你等收律師信啦,嘻嘻~~~~ ^o^

Gary said...

哎呀!!! 我免費幫你宣傳喎.....你冇見過廣告商問返電視台 or 電台收返廣告費架!!!

你一定係睇"潮爆大狀"上腦啦!!!....哈....有理冇理都整封律師信先...我唔怕妳架...DoDo姐個套"百發百中"我集集都有睇架...你個d律師信, 我唔怕架....