Saturday, May 20, 2006

The Lake House(荷里活) = 觸不到的戀人(韓片)



今晚係屋企無聊, 加上電視冇野睇, 就手痕痕"禁"左去"Now"的其中一個台, 該台專播新片的trailer(平時冇野睇我好鍾意睇下新戲d trailer), 岩岩一轉過去就睇到有一套係黎緊6月會上畫的電影叫『The Lake House』的trailer, 發現該電影的劇情, 背景, 人物設定都同『觸不到的戀人』一模一樣。 講開『觸不到的戀人』呢套戲, 其實我都幾鍾意呢套電影, 而我亦都係因為呢套電影先開始留意韓國電影, 反而好多人鍾意個套『我的野蠻女友』我就覺得一般姐!!!

『觸不到的戀人』的故事大綱:

剛搬來的星賢他為他自己的房屋取了一個義大利文的名字『Il Mare』,意思是『海』。整理房子的時在信箱發現了一封內容很奇怪的信,信上寫著“我是你搬來前的上一個房客,如果有收到我的信…請寄來…”而且這封信寄出的日期是在1999兩年後;而星賢現在的時間是在1997年,星賢就立刻回信給這莫名其妙的人:「我是這房屋的第一個房客,而且今年是1997年,你可能搞錯了,反正我會幫你注意。還有,你是怎麼知道這裡叫『Il Mare』?」
恩澍是個配音員,她發現了回信的內容之後,她就開始常常寫信到兩年以前的Il Mare……。
恩澍的男朋友去美國後已很少和恩澍聯絡,後來男友從美國回來,但卻已訂婚了,心碎的恩澍寫信給星賢,拜託星賢到當年恩澍和男友最後見面的那一天,去改變他們的命運;星賢覺得很痛苦,因為他已愛上了恩澍……。




講番『The Lake House』先, 呢套戲, 無論各方面都同『觸』片一樣, 但係係男女主角上就出現左少少問題, 佢地居然搵左係『Speed』(生死時速)的男女主角即Keanu Reeves(奇洛李維斯) & Sandra Bullock(珊迪娜布洛), 唔知點解, 搵佢兩個做, 雖然故事依舊, 但感覺好似上令到成套冇咁吸引。

岩岩係網上, 搵到d資料, 原來, 美國方面真係參照 『觸不到的戀人』的劇本拍的....

【明報專訊】韓星全智賢與李政宰合演的電影《觸不到的戀人》,不但曾在港大受影迷歡迎,連荷李活電影公司都看上這個愛情故事,找來曾是《生死時速》好拍檔 的奇洛李維斯( Keanu Reeves)及珊迪娜布洛( Sandra Bullock)合演,正式命名為 Lake House的新版,將於 6月中在美國上映。

新版中,女主角的職業由配音員變成醫生,但拍攝背景如海邊小屋及信箱就似乎照足原著,至於新版是否拍得一樣浪漫動人,則要拭目以待了。

1 comment:

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»