Thursday, May 11, 2006

所思, 所想, 所感


如果你試過去花心思, 精神, 去做出一件事出來, 亦試過一個人就o個件事自己攪足一日, 之後滿以為o.k啦(應該係"自以為"), 係整個事件流程當中彼此多多少少夾雜了一些誤會...但之後有人同你講:『都冇人叫你咁做!!!』, 之後, 再將o個樣野完完整整俾返你......

嘩!!! o個下個心簡直跌入谷底.......再從而令自己覺得自己所做的事係多餘.....一早唔做咪冇事羅...你又冇事時, 我又冇事.....幾好呀.....

其實, 我寫blog的原意, 只不過係想寫下自己日常對周邊事物的感受罷....並唔係什麼用黎講人是非, 更不是用作貶低他人之意(如讀者覺得本人所說的話太過份 or 令人覺得不安, 甚至令有關人等受辱, 本人先在此道歉)....我並不是想開罵戰...亦不是要討什麼公道.......寫寫所想, 所思, 所感, 難道還要有什麼限制........當然同時明白, 我唔係什麼名嘴, 罵人唔駛本(我亦冇此本事), 都清楚明白有時要顧人感受, 本人都希望遵守此原則......以不傷及他人為己任......

話說到此, 希望唔會講多左or講錯左野...

No comments: