Saturday, May 13, 2006

殺你一頸血

琴日係ling ling生日, 於是就約左成班今晚出黎食晚飯慶祝, 今晚除左為慶祝ling ling生日之外, 仲順便等小狗可以拎佢d婚紗相出黎俾大家睇下, 由於奶奶話小狗d婚紗相好重, 所以就最好係佢屋企附近食, 咁小狗就唔駛拎得咁辛苦, 最後, 就決定去北角的『鳳城酒家』食。

今日依舊返poly溫書, 到7:00p.m就係poly搭隧巴出發, 唔知『鳳城酒家』真係咁出名呀, 定係今日係母親節前夕關係呢?? 今晚係超多人, 我地已經係訂第2輪(即7:45p.m)抬入席架啦, 點知去到門口都仲要等成半粒鐘先有得坐, 都算啦, 唔緊要, 諗住坐低有得食啦, 點知, 叫個經理拎個menu黎o個時, 佢竟然話今晚係得d『母親節套餐』叫, 冇得"散叫"....唔係呀...咁流, 咁咪冇得食"大良抄鮮奶", 仲有好出名個d"金雞卷", 今晚都冇得食, too bad.....咁成班都坐低左, 又費時再去第2度食, 咁唯有叫個7-8人的"母親節套餐"食啦...另加一個"蝦多士"(都係出名架!!!)

d"食送"未上抬之前, 就睇小狗d婚紗相, 都唔錯影得好靚呀, 仲有小狗條小蠻腰, 我估冇22吋都有23吋....好鬼廋呀佢.......不過, d相就indoor多, 如果係『南生圍』影d效果應該仲靚, 有綠草, 藍天。

最後, 由於冇得散貴, 所以今晚呢餐就貴羅, 一定要食貴套餐, 所以埋單total$1, 840, 位位$240, (>>>肉痛<<<)

由於, 星期一朝早就exam, 聽晚個餐母親節晚餐, 都係要順延至星期一晚先食.....遲一晚食都好, 起碼唔駛出去酒樓食飯時俾人劏到一頸血......

5 comments:

Erica said...

衰仔.....同阿媽食飯就要改期,同朋友食飯就連exam都唔理!

Gary said...

阿媽話今晚做『女人唔易做』大結局....仲要係2個鐘個隻...話今晚留係屋企睇架...

仲有, 我呢d平日都好孝順架...係母親節先同媽媽出街食飯, 實俾人劏到一頸血..呢d叫"愚孝", 我要証明自己擁有媽媽的精明概遺傳因子, 所以都係聽晚先去食...haha

Erica said...

恭喜你考完試,又食左一餐無俾人劏既飯~~~慳返唔少啦你!

P.S. 你留言個字詞驗證好麻煩呀,都唔會有人狂留言俾你架啦,考慮下disable左佢啦!^e^

Gary said...

其實, 之前就係有好多冇謂廣告係度登野...所以先整個"字詞驗証",不過, 我都見冇咩人整....咁我試下唔要佢

仲有...多side...

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»