Wednesday, May 17, 2006

外出

呢幾日, 先後有朋友都會離開香港, 有的出外旅遊, 有的出外工作更有的去作生活體驗。

首先, 上星期阿牛的公司被邀請參加一個免費7天旅行團去斯里蘭卡, 佢公司就派左佢做代表去(佢份工都幾好架, 上次又係工作關係可以有免費機票去到塞班島), 基本上斯里蘭卡呢個地方, 聽就聽得多, 實際係邊樹就真係唔多知, 不過, 就冇咩所謂啦, 最大前提係唔駛錢, 呢一個已經可以掩蓋晒所有野。 之前佢公司問佢去唔去個時, 佢仲打俾我問我意見去唔去好, 我當然話死都去啦....如果唔係有呢次機會, 我諗你自己成世都未必會join團去呀!!!(岩岩星期六佢返左, 佢話玩得開心, 咁咪好羅, 合乎晒"經濟原則"---->又食又拎.....), 過兩日如果出黎食飯就有相睇...great///

Ivan就因為轉新工, 岩岩星期一返工第一日, 已經俾公司委派佢返北京工作(之前都已經知架啦!!! 唔係突然要佢去的), 琴晚同佢msn, 得知佢的落腳地係朝陽, 佢話自己酒店附近黑麻麻, 放工冇野做就返酒店, 仲要做到成8:00先收工, 仲要一條友叫room service食飯, 聽佢講到好似好慘, 不過, 佢都係stay幾日, 星期五就返, 呢幾日好快就過啦.....其實, 趁後生出去見識下都好呀....後生係要捱下....架啦

早兩日, 同kenix MSN得知佢決定將會quit左份工, 去apply一個叫"working holiday visa", 可能有d朋友唔知呢個係咩黎等我簡單咁解釋下,呢個working visa, 其實係由入境處同其他3個國家的政府(澳洲, 愛爾蘭 & 新西蘭)合作舉辦的, 讓你可以係其他3個國家, 打工or 返學一年, 而冇需特別要求(當然都有d啦, 但要fulfill到呢幾requirment並唔難), 目的旨在給予年青人可以有個生活體驗, 增加自己視野的機會, 只要你年齡係介乎於18-30歲就可以申請。

其實呢個working visa係兩年前因為聽到一個電台節目(在此亦都推介下逢星期六朝早9-11, 叱吒903--西加航空, 好好聽架, 冇錢去旅行, 聽下人地講d經歷都不失為一個好好選擇)而認識, 當時都想去參加, 但奈何實際情況唔容許(因為當時開始左返part-time degree, 加上自己又未有儲蓄, 最後都係擱置左), 十分之羨慕kenix, 可以放低香港一切, 去開始人生另一新體驗, 雖然可能係比較辛苦, 但係所得到的, 並唔係平時坐係office所感受到, 最重要係世界之大, 可以走出去香港呢個小地方, 見識各地的人和事, 我想呢d感受非普通透過文字或相片就能了解, 真係估唔到身邊有朋友真係『向世界出發』。 仲有如果一個唔覺意俾佢攪掂件澳洲仔, 佢就發啦...到時, 真係本小利大呀!!!! 在此都希望佢到時出發可以一切順利.......

自己都希望係30年歲前, 玩一次"working holiday visa", 呢個係我4年大計....一於咁話....

1 comment:

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»