Wednesday, April 30, 2008

日本中部之旅(十三)上雪山【17/4 - Day 6】

惡夢就由呢一刻開始!!!
岩岩由室堂車站行出去, 仲好有笑容, 因為仲未知前路係有幾咁辛苦!!
呢個牌就係提示人, 小心碌落山!!
開頭睇地圖以為好近~~

係室堂車站休息左一陣, 再次開始我地始料不及既漫長既路途!! 根據領隊Henry指示, 我地夜晚住宿既地方 - 雷鳥莊距離室堂車站只係大約半小時既步程!! 我地個個都以為真係行幾步就應該會好快到!! 但係........事與願違, 一路行一路覺得唔多對路, 但係領隊的話永遠是對的!! 所以就繼續行啦!!行...行...重行行...
我地既路程係幾咁漫長~~~
離遠望到我地既雷鳥莊!! 查實佢有3層高架, 家陣俾積雪堆左其中既地層同一樓!!

行左差不多45min既路程, 我地終於離遠望到我地個雷鳥莊!!! 望一望清楚, 雷鳥莊似近還遠!! 我地仲要先落斜再上返山先去到!! 就係我地落斜既時候, 突然架括起一陣大風雪!! 令到我地企都企唔穩, 加上係條斜路兼且係踩住d雪, 成個人根本就好難平衡到, 所以我地只可以踎低咁行, 如果唔係分分鐘吹左落山都唔定!!!

原先既正常入口係咁~~~(圖片來源: 雷鳥莊web-site)
不過因為落雪門口已經被雪活埋左!! 要爬落去先可以入到去酒店!!
呢個就係我由下面入口影返上去個情景, 真係要爬落去架, 唔講得笑!!

經過一輪攞我地命既路程之後, 終於抵達我地會住一晚既雷鳥莊, 負責人見我地成身濕鬼晒之後, 都話我地咁既行裝好鬼危險!! 其後, 我發現其他入住呢間酒店既人, 大部份都係著住整齊既滑雪裝備, 又雪靴, 又雪褸, 又面罩, 又雪褲, 仲有滑雪板先黎!! 我諗呢間酒店其實主要係service d滑雪人士黎住, 日頭滑完雪, 夜晚就入黎住!! 我地呢d柴娃娃旅客入黎呢d地方住, 更本就係一個錯誤既選擇!! wahhahaha~~~我發現, 話半粒鐘行得晒個路程, 係講緊個d有晒架生既滑雪人士, 唔係我地呢d平民!!

負責人見我地d衫褲鞋襪都濕晒, 就帶我地去地下一個叫乾燥房既地方, 焗返乾d野!!
個個係乾燥房放d晒d野之後, 就立即上房!!
房外景色, 一片白濛濛的雪地!!
我地要補充體力, 係時候食野, 食呀食, 食呀食!!!
望住個雪山浸都幾寫意!! 上面呢張相係website度搵出黎!!

我地係乾燥房放低d野之後, 就立即上房!! 好攰呀!! 頭先大家出晒奶力先行到黎雷鳥莊呢度, 一入到房, 個個都已經訓晒落地下休息!! 攰到想死!! 於是係食飯之前, 個個都唔多願郁!! 落到飯堂食飯, 可能今日先係第一日開山, 成個飯堂得個貓仔3,4隻, 大約10個人左右啦!! 雖然d飯餸同早幾日比, 唔係特別好食, 可能實在行得太辛苦, 我就得別開胃, 不過反而其他同伴就調反轉, 係行得太辛苦, 反而係冇咩胃口食野!! 講開呢間雷鳥莊, 基本上又係冇咩設置, 唯一特別就係男, 女湯度都可以望住出面個雪山黎浸溫泉, 不過我就實在太夜先去浸, 加上出面好大風雪, 所以就冇開到窗!

是夜, 房間又係冇電視機, 加上出面又括住大風雪, "把.....把.....把"聲咁, 係一個需要休息(接近需要冬眠)既情況下,
10:30p.m左右大家就好早就去左訓覺!! 不過一諗起聽日又要好辛苦先出得返去, 成個人都唔係點訓得著!! 當然講就係咁講, 疲倦令我好快就進入夢鄉!! 但係成晚出晚真係好鬼大風, d雪打落塊窗度, 又真係幾響下!!

(待續)

No comments: