Thursday, April 10, 2008

仲有兩日


好緊張仲有兩日就出發啦!!! 要執行李, 不過呢幾日有事仲要出街, 未得閒真真正正去執野, 前兩日, 是但塞左d野入去個喼度先, 今日都已經星期四, 星期六出發, 可能最後都係出發前一晚, 即係聽晚先可以專心執業/塞行李!! 小道消息, 聽聞友伴一早已經塞爆左個喼, 依家正諗緊有咩辦法可以minimize d行裝! 其實因為我地有一日會上雪山睇"雪之大谷", 各人都要拎件褸去, 因為件大褸既關係一下子就塞爆左個喼!! 再加上日本中部依家d天氣仲係得個18-20'c左右, 都要帶d厚少少既衫先頂得順!!


查實我咁耐以黎都未過8日既Long Trip(O.K, 好多人都去成個月又或者起碼十幾日呀麻!!! 相對我呢d只係小兒科啦!!)

今個星期六朝早9:10a.m就出發啦, 我會搭國泰CX530出發, 先到台灣轉機, 再去名古屋!! Yeah!! My Friend, 到時我地8日後見啦!! wahahahhaha~~~ 牛牛, 堅, Jaemi & 阿譚, 你地都去台灣啦, 玩得開心d呀!!

No comments: