Wednesday, April 23, 2008

日本中部之旅(二)第一晚【12/4 - Day 1】

我地就係搭呢架火車出去名古屋啦!!

首先我地出左機場之後, 先要搭"名鉄"(名古屋鉄道)出去名古屋個邊!! 第一晚, 我地將會先住係名古屋, 到第二日先攞車, 真正出發我地中部之旅!! 正所謂女人都係天生購買狂, 明知打後幾日都會待係一d鄉郊地方, 冇咩機會shopping, 趁唯一一日於鬧市既地方, 仲唔拿拿臨去到酒店放低行李之後, 急急腳投奔往各大商場中!! 首先我地約定某個時間集合之後就各自行動, 話口未完Daisy一個箭步已經拖住Henry絕塵而去!!

這是我們第一晚住的酒店~~

放低行李之後就係shopping時候~

shopping~~

哈, 得返我同友伴四處逛逛, 由於怕迷失名古屋(大佬, 第一日就盪失路, 打後個幾日點玩呀!!), 所以只係係附近商場逛逛就算, 幸而Anna對shopping不太熱衷(其實佢想買, 只不過, 唔係激安所以冇咩心情買), 所以我地就向大型商場既supermarket進發, 一來可以順道買下手信, 兩來可以搵下野食醫下肚(查實, 成日以黎只係食左兩餐飛機餐, 未食過其他野!!)

日本的第一餐, 抵到爛~~

8:30p.m準時集合, 商場關門冇得shopping, 乖乖的搵野食, 係日本既第一餐, 我地是但搵左一間餐廳食, 睇一睇menu, 嘩, d野食好平呀, 一個set dinner只係需要750円左右(即係$57), 係日本喎, 幾十蚊就可以食到一個定食, 認真超值, 而且仲要幾好味個隻!!

好多鴨仔同龜仔(公)係街角結集~~

都話酒店係座落於兩燈區啦, 呢間野咪就係我地酒店對面之麻~~

食飽飽都差不多10:00p.m, 係時候返hotel執下野, 我地酒店附近原來係d紅燈區地方, 周圍好鬼多著住黑色西裝既日本仔(我估佢有d係鴨, 有d係扯皮條), 時不時就有d著得比較性感女子行過!! 個晚我地係我地酒店樓下既Familymark(日本既7仔)遇上一個識講國語(係日本人黎架)既收銀員, 佢見我地要買電話卡, 但係又唔知點攪, 於是就用一口流利既國語解釋俾我地知, 好神奇的啊!! 不過, 最後我唔記走過去問佢, 佢d國語係邊樹學返黎!!

頭先講左, 我地酒店附近都係d紅燈區, 個晚訓到3,4點個時, 俾出面街d人噪鬼醒左, 我諗大概係d人飲完酒之後要返屋企掛!! 好x噪, 噪醒我之後, 攪到我訓唔返, 於是開左陣電視睇, 睇左一陣先訓得返!!

(待續)

2 comments:

Anonymous said...

日本有好多中國留學生架,如果佢係操'流利'既國語,九成九都係中國人,之不過佢生活左係日本咁多年,同日本仔個樣唔大分別,亞洲人睇亞洲人,鬼識分佢邊度黎咩!?!我係日本都成日俾人以為係日本妹或者係韓國妹啦!

Gary said...

路人甲: 咁又係喎, 係行程入面有人以為我係台灣佬...WAHHAHAH,

不過正確d黎講, 你應該似冇錢既o架妹或者韓妹多d, 因為冇理由會唔去整一整架麻!!