Wednesday, April 30, 2008

日本中部之旅(十四)險象環生【18/4 - Day 7】

早餐食多兩啖飯落肚先有力行~~

朝早一起身, 個個都話落完再浸一浸個溫泉先去食完早餐, 本先我都諗住可唔可以一睹係男湯大窗望住雪山黎浸溫泉既情境啦, 點知一入到男浴室時, 已經見到有工作人員係度清潔中, 知道浸就可能冇得浸, 咁就唯有快快手沖個熱水涼就算數啦!!! 之後, 聽返Anna講, 佢地女湯個面未有人黎清潔, 所以可以欣賞到個雪山情境!!

正常人既裝備係咁雪褸雪鞋雪帽.......
好好既負責人~~

沖完個熱水涼就去食早餐, 食飽飽又開始上房執行李出發!! 就係我地執緊行李既時候, 領隊Henry突然間衝入房同我地講, 佢話頭先問過負責人:『家陣出面咁大風雪, 我地點出去好??』 之後, 負責人就同佢講會有"救援", 由於領隊既日文都係麻麻地, 所以所謂既"救援"詳細情況就唔多知!! 於是我地就斗膽假設, 其實負責人會唔會見到我地裝備簡陋, 如果就咁出去實死冇生, 同我地call左部直昇機俾我地, 接我地出去, 哈, 如果係就發啦!!

當然啦, 坐直昇機就唔駛發夢啦, 呢個係冇咩可能發生, 不過, 負責人就會借幾對雪靴俾我地著, 唔駛我地個個都就咁著住對波鞋學人行雪山!! 咁就實在太好啦!!
除左帶我地出去之外, 仲有就係幫兩位女仕拎埋佢地d行李!! 咁我同領隊Henry既負擔都輕左不少!!

Anna就跟住負責人行~~
你睇身邊經過既人個個都係一身滑雪裝備, 我地就.......唉!!
括住大風行~~~
雖然係d大風雪, 不過d風景又真係幾靚~~

好好既負責人, 同我地講大家要跟得貼d, 要跟住前面o個個, 萬一走散就麻煩!! 今日出面比起琴日黎講係仲大風左, 而且d冰起勢咁打落個頭度好鬼痛, d冰飛落塊面度好似同你做緊磨沙!! 一句講晒, 自己只會眼望住前方, 慢慢一步一步咁行, 好彩負責人借左對雪靴俾我地著, 因為經過琴晚既大風雪, 地上既積雪又厚左一層, 我地每踏出一步, 成隻小腿都會插到落雪入面, 如果著住對波鞋的話, 對鞋應該已經埋左係d雪入面啦!! 拎唔返出黎~~~

終於就快到達室堂車站!!
返到室堂啦!!
坐車返落山啦~~~
見返d樹啦!!
轉埋程纜車就到返山腳~~

幾經辛苦終於行到返去室堂車站, 感謝負責人既照顧, 同佢道別後我地就係室堂休息一陣, 再留意一下, 其實負責人出黎車站都仲有其他事辦, 原來佢落黎車站要拎當日既報紙返上去雷鳥莊, 而且仲有d野可能要補給!!! 我地休息完定一定神之後, 就搭返旅遊巴&纜車返落去山腳, 完成左我地兩日既雪地之旅!!

(待續)

No comments: