Wednesday, April 23, 2008

日本中部之旅(一)起程【12/4 - Day 1】

一行四人既日本之旅

我地今次旅程由4人幫組成, 有我, 友伴, Henry & Daisy!! 發起今次既今次旅程主要原因係因為, 早陣子國泰推出特惠機票出黎, 今次去日本機票連稅都只係大約$2100左右, 可以話係抵到爛!!!
屋企樓下已經有架A21, 好方便呀!!

我地搭朝早9:20a.m機出發, 早機即係要早起身啦, 一朝早就要成6:00a.m起身, 刷牙洗面仲煮埋個公仔麵先出門口, 由於我屋企附近已經有架A21巴士直達去機場, 係就係要俾多少少錢, 不過唔駛行咁遠, 又可以快d到機場就冇咩所謂啦!!

上機啦!!

本人不消45分鐘已經去到機場, 但係友伴比我更早一步到達, 而另外兩位旅伴則尚在路途中! 人未齊就同友伴影下相, 四周圍玩下!! 話晒我都有成兩年冇去過旅行, 難得黎到, 就係度影下相留念下先, 順道當同部相機熱下身!!! hehe~~我地今次既去程飛機, 先要經台灣再轉飛名古屋(i mean係架飛機, 我地係唔駛轉機), 不過, 難得經台灣, 我地當然唔會蝕俾佢啦, 落機四圍行下都好(即使係機場入面行下都好呀!! 冇蝕抵呀麻!!) 由於得20分鐘時間我地四圍行下, 再加上台灣機場入面冇咩野睇, 所以我地就早早返上去飛機上面!!!

一粒鐘真人蘇Sa真人show

我地今次雖然係坐國泰機, 不過可能架飛機要經台灣轉飛名古屋啦, 所以機程當左係短途機, 由於係短途機既關係, 機上冇得播我最鍾意睇既電影, 取而化之既就係一d冇聊既電視節目 - 有呢個"阿Sa真人show", "一粒鐘真人蘇", 唉, 好慘, 一心諗住有電影睇下啦, 家陣一d都冇得睇!!

早餐個腿蛋包, 好好食呀!!
Lunch(1)是也~~~
Lunch(2)是也~~~

由香港經台灣再轉飛名古屋既唯一好處就係我地前後會有兩餐食, 一個係早餐, 另一個自然係Lunch啦!! 開頭見到個早餐係腿蛋包, 以為係乾淨淨, 好難食啦, 又唔係喎, 個蛋都幾厚身下, 仲有個包連火腿&雞蛋都係熱辣辣架!! Great!! 至於個Lunch都唔錯, 有烏冬或者牛肉俾我地選擇, 我同友伴當然係一人一份, 可以share黎試下味呀麻!!

終於到達機場啦!!

呆呆坐坐, 係部電視機(仔)前面按來按去, 按左一陣之後, 話咁快到達左名古屋中部國際機場!! 一去日本第一不幸既事已經發生左, 我個喼俾人搬運途中, 個手把同喼腳位置爛左, 吊下吊下咁!! 好彩個喼都唔係d咩貴野, 是但啦, 而且打後既日子有架車係度, 唔駛拖住個爛喼四圍走, 冇所謂啦!

(待續)

No comments: