Tuesday, April 29, 2008

日本中部之旅(十二)漫天風雪【17/4 - Day 6】

早飯是也~~

今早6:00a.m起身, 原先諗住上去山頂展望台度睇下日出, 點知, 天公不做美, 成朝都落住毛毛細雨, 即使我同領隊上到山頂展望台都冇咩野好睇(係我地上去長望台個時, 兩位女仕當然係仲訓緊覺啦), 既然冇野睇就順道揸車落去白川鄉入面昅一昅有咩睇, 方便陣間正式出發個時可以立即知道去邊度玩&買野, 唔駛再四圍摸, 慳返d時間!!

雖然個天落住毛毛雨, 不過都難阻各人四圍影相既雅興!!

食完早飯, 執埋行李同主人家結帳兼Say Goodbye, 再一次出發新一日既旅程, 頭先同領隊Henry已經係白川鄉兜左個圈知道大概邊度有野影相同買野, 其實我地逗留係白川鄉既時間並唔多, 因為, 我地又要趕住去立山黑部呢個景點, 由於車程需時, 加上雪山既開放時間只係去到每日既3:00p.m就會關閉, 所以只可以係白川鄉逗留大約兩個鐘就要走人!! 如果時間唔係太趕急既話, 其實, 仲有好多地方可以慢慢欣賞!!
資料顯示立山黑部既高度都幾高下, 而我地去既室堂都離海拔2400m高!!

首先係山腳坐呢架纜車上山的中段(美女平)!!

車廂內觀~~

今日行程去立山黑部, 其實上立山黑部主要目的就係睇"雪谷", 何之謂"雪大谷"呢?? 其實立山黑部既山頂係冬天既時候會係落大雪, 而厚厚既積雪(大約18m高)會堆晒係山頂上面!! 冬天既時候立山黑部係會關閉的冇人上到去, 但係一到左春天既時候, 日本既工作人員就會利用GPS系統確認返位路線出黎, 再配合摌雪機將原先既道路掘返出黎!!
上雪山既路線圖~~

上雪山既路線係先到立山黑部既山腳(立山駅)放低架車, 先坐大約15min既纜車上到中段(美女平), 之後就要再坐一個鐘頭既旅遊巴再上山頂(室堂), 由於我地夜晚會入住係雪山入一面一間旅館, 所以我地會係山腳將我地既旅遊車停泊過夜(無料停泊 - 唔駛錢架!!), 再執好一晚住宿既日用品就正式出發!!

美女平!! 係呢度轉車上去!!
岩岩上去個時仲見到d樹~~
越上越高之後, 就終於得返d雪, 已經見到兩旁厚厚既雪牆!!

上到美女平, 我地就要再轉旅遊巴上去接近山頂既地方欣賞"雪大谷", 旅遊車既車程大約一個鐘, 今日係立山黑部開封既第一日, 其實係今日既朝早大約9:00a.m係山頂有個開幕儀式, 我地當然冇可能咁鬼早就上到去啦, 不過, 我諗我地可能係第一批上去睇"雪大谷"既香港人掛, 哈, 哈, 好似好威下!!

呢個就係出口, 一行出去就可以見到"雪大谷"~~
出面落緊雪, 好鬼凍, 條路就係靠後面個d摌雪車掘返出黎!!
好凍好凍好很凍~~~
唔係講笑, 真係好高下(d雪牆), 根據現場資料所得, 雪牆高度已經去到16m高!!

去到室堂呢個車站已經係人頭湧湧!! 好多人, 我地一落車就立即搵出口出去睇"雪大谷"有幾勁!! 嘩, 頂, 一行出去, 好很大風, 好凍呀!! d風"把把"聲兜口兜面飛埋黎!! 好多人一路行一路影相, 我地呢d唔識死既, 手套又唔戴, 冷帽又唔戴, 只係著住件爛鬼羽真係差d凍死, 但係一場黎到又無理由唔影相, 嘩, 真係唔講得笑, 每影一張相, 自己對手就凍到差不多唔係自己咁, d手指僵硬程度可以話係用火燒都冇咩感覺!! 每影完一張相就要將自己對手塞返入去個衫袋度, 暖返下先可以再伸出黎影過第二要相!!

咪就係呢檔賣包包羅, keep住有人排隊買!!

出去睇完"雪大谷"之後, 幾經辛苦先行得返去車站, 當時大家已經凍到隻積咁!! 友伴個件所謂厚褸就更加唔多掂, 因為出面落住雪攪到佢件褸都濕晒!! 加上佢又唔記得自己件螻有帽, keep住行"雪大谷"個時, 俾d風雪兜口兜面打落黎, 真係幾辛苦下!! 返到車站, 見到有間餐廳門口有檔賣熱辣辣既紅豆包, 諗都唔駛諗即刻買返個黎食, 暖暖個胃都好!! 日本人真係識做生意, 知道d人行完出去雪山會好凍咁返黎, 即刻係門口整個蒸籠係門口引你班友仔買個幾十蚊既包!! 真係賺死佢!! whahaha~~~

休息左一陣, 我地就向今晚住既地方 - 雷鳥莊進發!!

(待續)

No comments: