Monday, April 28, 2008

日本中部之旅(十一)最美麗的第七天中的白川鄉【16/4 - Day 5】

其他既合掌屋!!

今晚我地住既地方就係因為"最美麗的第七天"而被帶起熱潮既白川鄉(其實呢套電視戲我一集都冇睇過), 我地由頭先個遊樂場到白川鄉呢個地方, 車程都要成兩個半鐘呀!! 真係辛苦領隊Henry!! 睇返d資料, 原來白川鄉係9年前已經被列入為係世界文化遺產 - 其原因係因為佢地仲保留住一d獨特既住屋 - 合掌屋, 合掌屋的屋頂本身係由厚厚既木材同埋稻草舖砌成A字型, 目的係要將冬天落既雪左右兩邊卸出去, 而且唔係就咁薄薄舖一層就算啦, 而係厚厚咁舖左起起碼四, 五層既木材同稻草先可以頂得住冬天落個d雪同埋先唔會入風!!

白川鄉全景!! 如果冬天落住雪, 成個景會仲靚!!!

我地首先去到我地今次住既地方 - 大田屋度放低行李先!!! 屋主話趁依家天未黑可以先上山頂睇一睇成個白川鄉個全相先, 其實所謂既山頂, 揸車只需要10min時間就到, 嘩, 係山頂望返落去又真係幾靚下, 但係如果換轉係冬天個時睇, 應該會仲仲仲更加靚, 因為所以合掌屋既屋頂都會被舖上厚厚的雪!!

呢間就係我地住既合掌屋啦, 叫"大田屋"
玄關是也~~
走廊是也~~
我們的睡房是也, 又係4個人一間房呀!! 哈!!

睇完靚景, 我地就返去合掌屋度執下行李(呢個基本上已經成為左我地每日既指定動作, 因為每日唔多唔少都會買下d手信!!), 差不多6:30p.m我地就食飯, 今晚既一餐應該係咁多餐之中最豐富既一餐, 因為大家都不斷咁添飯, 平均大家都食左兩碗飯, 因為d餸實在太靚同埋太好味啦!! 所以大家都不其然添多少少飯!!

個爐係堅野黎架!!!入面係燒緊柴架!!

食飽飽, 我地就坐左係個廳度影下相, 因為係個廳中間吊住左個爐灶, 起先我以為係個裝飾, 只係裝假狗, 不過近d望真d, 入面真係有火燒緊, 係堅野黎個喎, 所以佢地會將鍋麵豉湯放係個爐側旁, 一來方便我地, 二來可以保溫!! 而且個爐灶上面個起左個架, 架上面仲放左好多野, 呢d就真係善用空間!!! 食飽之後返房, 原來主人家已經趁我地食飯既時候已經為我地舖好晒d床舖, 真的萬二分感謝!! 由於我地既間房係冇電視機供應(得頭先個食飯廳有!!), 加上周圍都係冇舖頭俾我地shopping, 再再加上第二朝我地又要早起身(6:00a.m呀!!!), 係冇咩活動既情況下, 大家都提早訓覺!!!

(待續)

4 comments:

Erica said...

下....民宿主人無係你地食緊飯果時同你地傾計咩??
我次次住民宿,個主人都係食緊飯果陣起勢咁同D賓客傾計架喎,次次食飯都食成粒幾兩粒鐘,熱情到我都唔好意思話返房.

Anonymous said...

日本警視廳現正追輯一名香港男性旅客,該名男性旅客涉及日本中部平湯溫泉一宗阿婆係溫泉被及懷疑被非禮案有關,急慾會晤知情人仕

Gary said...

Macy: 係啦, 之前都聽你講過d民宿主人會係食飯個時出黎同你吹水, 住左咁多間都唔多見佢地出黎!!

可能見我地語言不通, 加上四條友係度噪住晒, 嚇親佢掛!! 我地四個入面得一個識(少少)日文, 有時, 佢講左一大輪野, 我地都只係識得講:"係....係....係"同埋點頭!! 查實有時都唔知佢講乜野!! 我諗d民宿主人以為我地係低低地, 唔敢"野"我地都唔定!!!

Gary said...

阿榮: 係呀, 係呀, 我浸左幾日溫泉, 成日係附近見到個好q似你既肥仔出現, 妖, 肥仔, 你係唔係又跟埋我一齊去日本呀!!

頂你肥仔, 你自己衰就好啦, 唔好整臭香港呀!! 其實d婆婆已經係退左休, 你又何必呢!! 你都係返屋企自己BT d碟睇啦! 唉~~~