Wednesday, April 23, 2008

日本中部之旅(四)櫻花呀!!【13/4 - Day 2】

名古屋城個度實在太多車, 根本就泊唔到位!!
我地只可以係外圍兜圈影幾張相!
我地全程都係靠呢個GPS四圍走!!
我地成日都係呢d道@馱休息, 食野, shopping

今次我地黎日本之旅, 其中一個目的就係睇櫻花, 於是我地先去最近名古屋既名古屋城昅昅先, 可能係因為星期日既關係, 係名古屋城兜左個圈之後, 發現好鬼多人兼多車, 根本就冇位俾我地泊到架車, 於領隊Henry只係係外圍兜左個圈之後, 就提議去另一個地方 - 松本城, 佢話個度仲多櫻花睇!! 領隊一下子就直上高速公路, 其中會途經一d叫道@馱既地方(其實係一d俾長途車休息既中途站, 不過呢d地方, 通常都有d餐廳又或者有d小型既超市俾你買下野補給!!), 我地就時不時係呢d地方停下, 食下野, 去一去toliet休息, 最重要又係shopping下!! 係呀, 小超市我地都買到野係唔係好勁呢!!

正式上有料(收費)高速公路~~
見唔見到呀, 我做司機呀, wahhahah~~

護城河兩側都被櫻花包住!!
影呀影, 影呀影!!
近鏡影仲靚!
由櫻花襯托出黎既松本城~~(由友伴拍攝)
行人路旁都係櫻花呀!!

由於已經上左高速公路, 即係大直路一條, 冇需任何技術可言, 所以領隊Henry就將揸車呢個重任就交托係我手上, 哈, 不負所托, 大家都未死得咁去到去松本城是也!! 大家一落車就見到全個松本城都俾櫻花圍住, 個個都忍唔住係咁嘩左幾聲, 之後既動作故然係拎起部相機影呀影, 影呀影!! 四周圍都係d櫻花, 對於我呢d未見過櫻花既人, 又真係幾壯觀下, 好多, 多得有少少誇張!! 成個地方都被櫻花圍住晒!!

原定我地影一個鐘就再趕路, 不過櫻花美景實在太美不勝收, 不知不覺我地四圍影影左成個半鐘先走人, 由於時間實在太晏, 我地要趕路, 領隊Henry就全速前進踩盡油出發我地今晚要住既民宿!!

(待續)

No comments: