Sunday, April 06, 2008

賢子孝孫

由於時間尚早, 都未算好多人, 不過晏多少少之後, 就已經人頭湧湧啦!!

上星期五乃清明節是也, 屋企一向都好少會係正日先去拜山, 你估真係未同人迫過咩, 不過礙於要同遷就各親戚時間, 最於只係得清明正日大家先得閒, 咁就唯有正日上去啦!!!

一朝早7:00a.m就起身, 快快手梳洗換衫出門口, 嘩, 仲早過平時返工出門口呀!! 正所謂食飽先有力上山拜山, 咁就先同老媽同樓下大快活食過早餐, 再搭地鐵往荃灣, 之後就再轉搭小巴上圓玄學院, 去到小巴站個時只係8:30p.m之麻, 當時小巴站已經大排長龍, 好很誇張!!

上到去圓玄學院, 放低d行裝就開工, 所謂開工不外乎都係摺下金元寶個d啦, 左攪右攪, 整整下都成粒鐘, 我地一路整d人就繼續不斷湧上黎, 成個圓玄學院都差不多塞爆晒d人!!


其實去完圓玄學院之後, 應該仲要去埋鑽石山拜太婆, 不過, 約左Jackie佢地今日行山(太平山), 只好攪掂圓玄學院呢站就過去中環個邊join佢地啦!! 佢地一行7人先到上環個邊既蓮香樓飲茶, 其實我都好想去試下, 因為個時成日係上環返工, 見到呢間老酒樓d人話幾好食, 不過又冇人陪所以就未食過!! 但係我由荃灣過得去中環都已經1:00p.m左右, 根據Lingling既行程, 差不多就要出發, 唯有留返下次有機會先去食過啦!!


我地係上環搭幾個站既"丁丁"過去中環個邊, 再行上去搭纜車去山頂, 係呀, 我地今次係先上山頂再行返落黎, 嘻, 冇辦法, 因為佢地平日少運動, 如果一下子叫佢地由山腳行返上去山頂, 我諗佢地死得咁濟!! 所以最後決定都係先搭車上山, 行徒步行落山就可以輕鬆好多!! 可能今日係紅日既關係, 又或者山頂根本就係香港景點之一, 我地排隊搭纜車上山頂個時, 四周圍多數都係得d老外, 好少香港人on居居上去玩!!


上到山頂, 嘩, 真係好似好耐冇黎過, 對上個次都應該係2-3年前既事, 上次上黎並唔係上黎玩, 而係參加左環島行比賽(環島行賽事係由山頂為起點!!) 之後, 就應該都冇再上過黎!! 今次上黎我地就四周圍行下睇下望下坐下傾下計, 行完一個圈之後, 都已經差不多3:30p.m, 之前我地於預左要去Burger King食個tea先出發行山, wahahhah, 實在太好啦, 我都未食個Burger King, 今次順道去試下, 算係補償返我冇得去蓮香樓飲茶既損失啦!!

我自己就叫左個雙層芝士孖寶, 一個set連coke+薯條就要$40, 原來Burger King係可以免費將薯條轉做洋蔥圈, 我當然就係轉洋蔥圈啦!! 不過Jackie個姪仔仲勁, 佢叫左個三層漢堡, 真係幾幾厚下!! 可能我自己期望過大, 所以食完之後, 覺得味道都只係一般貨色, 冇咩特別, 而且個塊漢堡排又唔係想像中咁juicy!!!

食飽飽就落山, 不過, 可能我地唔係太識路, 一覺唔覺意俾我地搵到條捷徑行左, 平時要用兩個鐘既時間, 我地只係用左1個鐘左右既時間就行完!! wahhahaha~~~ 我諗我地下次再行d Heavy d既路線先得!!

No comments: