Tuesday, April 08, 2008

好朋友系列: 小貞貞

又係好耐冇打過好朋友系列啦!! 哈, 基本上都已經放低左一段 (長) 時間!! 上星期五去完拜山之後, join返小貞貞佢地行山, 不過, 行行下突然間小貞貞同我講左一句:『早陣子睇過你個blog, 個"好朋友系列"好似話下個到我! 點解等左咁耐仲未出場!!』哈!! o.k, o.k~~~ 依家係時候又再繼續寫返先得啦!!!

小貞貞~~ 又係我既中學同學仔, 夾夾埋埋都識左十六年! 其實比我同佢仲有淵源既應該要數到Jackie同小狗(小狗都會係我好朋友系列遲d出現), 因為佢地係由小學一齊升上中學添呀, 何止16年, 佢地識左20年都有羅!! 當然最重要既就係依家都仲係一齊玩緊啦!!

講返小貞貞先, 係中學時代, 佢本身就唔多似一個女生, 因為佢本身又比較高挑(排球隊是也!!), 再加上佢份人比較粗豪(我諗佢應該係受屋企人既感染居多, 其實佢屋企陽盛陰衰, 佢(好似)有5個阿哥!)再再加上佢個時又短頭髮, 所以係中學個時(後來聽講小學年代都已經開始偽咁叫!), 大家都叫佢做"男人"!!

由於中學既時候對佢認識唔太多, 唯一既印象只係知佢屋企有好多人, 同埋有好多個阿哥!! 小貞貞俾我既感覺有時比較沉鬱, 又有時係大顛大肺, 簡單一句, 又有少少神經質, 有時做事又井井有條, 但佢又成日係度自稱自己係"雞手鴨腳之王!! (女人既心理真係難以捉摸!!) 總之, 對佢黎講有心情好既時候會講好多野, 心情唔好就會屈下屈下, "病"埋一二邊!!

由中學時代至IVE年代都見佢積極參加運動(打排球), 對佢身體素質有一定既評價&信心, 故此佢係我係呢堆朋友之中唯一一個被我邀請一齊去參加"環島行"比賽活動, 唉, 點知我自己睇漏左眼, 去到"環島行"尾段, 佢話佢對腳已經頂唔順, 冇可能再行落去, 由於環島行既最尾段係一段落山路段, 如果堅持要佢再行落去, 我怕佢會斷腳都唔定, 所以最後就只好放棄比賽, 噢, 我玩過3-4次既環島行, 係唯一一次行完成唔到成個賽事!!

小貞貞畢業之後曾經係某大型連鎖店工作, 因為呢間公司, 我覺得係形象上佢改變左好多, 因為呢間公司需要員工係上班個時化妝, 一開始個時都聽過小貞貞話好唔慣要化妝, 咁又係, 試問本身係一個男人, 平時又點會冇啦啦化起妝黎呀!! wahhahaha, 最慘既就係, 因為小貞貞平時唔多化妝, 一旦化起妝上黎, d皮膚一下子接受唔到d chemical, 敏感起黎(我覺得係佢本身個d男人基因抗拒, 唔俾佢化妝都唔定!), 當然啦, 經過一輪既處理之後, 佢都開始適應到化妝品, 而且, 開始懂得打扮起黎終於似返個女人!!

早兩個年頭由於小貞貞係大型連鎖店工作, 由於係以輪班制返工, 加上唔似我地平日返一至六咁!! 我地d活動都好難就到佢, 有時少不免只好miss左佢!! 唔知係唔係咁既關係, 攪到我成日都將佢忘記左, 我諗呢個情況好似唔止發生過一次! 記得有一次, 約左大家係Time Square大電視機下面集合, 之後再出發入去赤柱BBQ, 當我(以為)齊人之後就上車出發啦, 點知, 入到赤柱之後先發現"賴"低左小貞貞係Time Square, 而最慘既就係佢咁岩自己部電話又冇電, 又唔記得我地d手提電話no., 所以最後佢就唯有自己返屋企!! 其實, 早陣子係Jackie結婚當日都有個極佳既例子, 話說當日我地成班兄弟姐妹去Lunch去左酒樓食飯, 走個時, 我又(以為)齊人就開車, 點知又再一次"賴"低小貞貞佢係酒樓, 最後, 佢打電話俾我問我地係邊度, 個時我先知原來又"賴"低左佢, 小貞貞唯有自己打的去新郎哥屋企!! 哈.......真係好抱歉呀!!

曾經, 小貞貞因為感情而令佢行左一段好特別既路, 雖然係其他人眼未必會睇好, 不過, 在我地呢班朋友中, 只要你有咩事的話要我地撐你, 我地隨時都會挺身而出!! 今年小貞貞既part-time生涯終於畢業啦!! 今年年尾可以同你影畢業相啦, so cool, 同時希望你快快搵返個Mr. Right啦!!

小貞貞呢度既規矩, 要留言呀!! 如果你唔留言, 下次出去玩, 我又"賴"低你架啦, wahahhah~~~

(下期預告: 小狗)

6 comments:

Anonymous said...

呀!!!你竟然公開左我個秘密出黎呀,你要知道呢個名係你地專用架,冇其他人可以咁叫我架!不過算你啦,咁快就寫小貞貞!其實你可以形容我為人率直爽朗比較貼切,係成日粗心大意咁囉,例如一餐飯倒瀉3次紅酒,跌4次筷子等等...
到現在你都係怨我令你完成唔到果次環島行..唉...

小貞貞

Anonymous said...

Gary你一有返部腦係公司的確係生猛返,個blog即時寫得頻密返
我都知小貞貞一定會鬧你,你仲次次都係介紹佢呢個花名比d其他人識,佢宜家真係改變左好多,之前份工雖然辛苦,但都留返d好野比佢!!
我仲記得果段非常時期,我地逢有咩團體活動佢都無緣參加,一係就要早一個月make appointment,正一大忙人,而家都好就讀完書,可以過返d正常生活:p
不過人生好似總要經歷唔同階段,宜家又好似輪到小狗忙住揍B,遲d我又要返學去,所以我地嘅大旅行都幾難成團....

Gary said...

小貞貞: 講真, 我怨既唔係怨你, 只不過, 我係覺得我自己冇好好照顧到你, 其次就係好多人行完一次"環島行"都唔會再參加行第2次(我係除外!!), 因為佢地覺得行得咁辛苦, 參加一次就夠, 而今次你行左一大半, 仲欠最尾一段就可以完成, 我覺得對你黎講會係有少少唔完滿, 因為如果你真係可以完成成個賽事, 個份滿足感係幾大下!! 只係我唔可以帶你去到終點!! 而且又係個句, 照理你都唔會再行第2次架啦!!

仲有, 我覺得有時妳睇野做事唔夠闊, 有時可能轉左入去牛角尖, 時不時都為著某些事而煩惱, 令到自己唔開心, 其實有d事, 嘗試退後一步耍望一望, 放開d睇, 成個人都會開心好多, everything is no big deal!!

讀完書成個人都會鬆晒, 可以做下其他野, 財政又冇咁緊, 一切都會有好既開始!!!

Gary said...

Lingling: yeah, 有電腦都真係唔錯架!!

Lingling你又講得幾岩個喎, 小貞貞依家真係多左d女人味, 無論依著打扮, 都似返個女人多d(性格除外!!)

講變, Lingling你都變得不少啦!! 對上個次個blog講緊你既時候先係上年8月, 家陣你又屋都買埋!! 之涕呢幾年, 大家又應該有好大既改變架啦!!

其實大家出黎做野, 忙就一定架啦!! (o.k, 我比較閒d姐, 不過我都有其他事要做架!)所以盡可能就到既都希望一大班人齊齊整整咁去玩, 其實上次難得齊人返大陸玩(跟團返山), 真係幾難得架!! 小狗BB出左黎, 要去大旅行又真係難左dd啦, 不過要plan, 其實都可以諗諗既!!!

Anonymous said...

好嘢!終於輪到我啦!Gary 你對我地嘅了解都幾深, 而且又可以貼切地表達出來, 有時我都覺得好感動。我咁贊你!係唔係好開心呢? 係真心的。其實我好想有時大家出來, 除左飲飲食食同玩之外可以有D靜靜地既時候, 飲杯嘢舒舒服服傾下解.......

小狗

Gary said...

小狗: 哈!! 好野, 係我記憶, 你好似冇係度留過言, 好難得你係度留言呀!!! 感謝!!

係呀, 畢竟大家都大啦, 有時靜靜地坐係度傾下計, 反而幾開心!! 最難得既就係你地成班女生可以容下我這個男生~~