Wednesday, April 23, 2008

日本中部之旅(三)正式出發【13/4 - Day 2】

係呀, 全包宴-早餐

平時要入錢先有得玩, 家陣唔駛錢按喎, 當然要玩返夠本啦!! (除左咖啡, 汽水之外, 味精雞湯都有得飲呀!!)

一朝早起身, 酒店包早餐, 真係"包早餐", 因為全部都係得麵包食, 十幾廿款麵包俾你選擇, 另外, 最攪笑既就係酒店方面, 開放左一部平日要入錢買野飲既飲品機俾人無限次咁按黎飲野, 我地本住冇蝕抵精神, 係又按唔係又按, 每人都按左3-4杯野飲至肯收手, 哈, 又有得玩又有野飲都幾好喎!!

之後, Henry同Daisy就先去攞車, 為免各人要拖住個大喼四圍行, 所以我同Anna留返係酒店大本營等佢地歸來!!

上網~~~不過msn, applydaily全部都上唔到!!

食飽飽冇事做, 見大堂有部電腦入100円就可以上網30min, 由於Anna買唔到電話卡打返屋企報平安, 所以就諗住上網send返個e-mail返屋企報平安兼通知買唔到電話卡!! send完e-mail, 仲有十幾分鐘, 佢就俾我上下網, 我呢d一向都獨立開, 老媽都唔會太擔心我, 所以一直都冇諗過去旅行咁多日要打電話返屋企, 何況老媽唔識電腦, 更加唔會有e-mail a/c, 所以都係可以慳返!! 於是諗住上下Appledaily啦, 頂, 係日本上網原來睇唔到Aplledaily!! Too bad!!

呢部就係我地既旅遊車啦!!

等左一個鐘左右, Henry & Daisy返黎啦!! 終於見到我地將會要坐7日既旅遊車啦!! 我地今次係三菱個度租車, 聽領隊講呢架應該係1300cc or 1500cc既車, 其實在我地呢講, 最重要係塞得入我地d行李, 呢個先係最重要!! 我地當然唔識個d日本路架啦, 今次揸車, 最主要都係靠個部GPS(衛星導航系統), 感覺上好型, 話晒係香港駛鬼用GPS幫手揸車咩!! 將d行李塞晒上去車尾箱之後就正式展開我地日本中部之旅啦!!! GO, GO, GO!!!

(待續)

No comments: