Friday, April 11, 2008

去完旅行啃麵包

琴日姐姐同我係低位唱左錢啦!!! 好大疊~~~

YeAh!!! 24小時後既我如冇意外, 已經可以"un un"腳上左飛機, 等空姐派飛機餐俾我食, 而我同時又會好忙碌咁睇下電視有咩電影睇, whaahhaha~~~

家陣d日元升到巴巴聲, 時高時低, 前日趺過低位, 不過琴日又再升返上去, 好恐怖!!! (不過對比返之前日元好似曾經係對6.5, 依家都唔係算低) 好彩姐姐睇實個市係低位個時同我入左貨唱左錢, 琴晚上完堂返屋企, 一望成疊錢放左係枱度, 都疊銀紙都成2-3吋厚架!!! 何其壯觀~~ 原先諗住好試下好似個d暴發戶咁, 將d錢一下拋上天, 之後等佢慢慢飄落黎, 感受下都個種"型"既感覺, 不過, 之後就諗諗下, 拋完咪又要自已執返, 咁on居既行為都唔咪攪, 所以最後都係放棄左!!

一下子駛晒d錢, 返黎都係捱下麵包先得!! 表面既風光都包含住無限既辛酸~~~ whahahah, 不過唔理啦, 玩左先算!!!

No comments: