其實今次呢個並唔係咩什麼特別嘉賓, 只不過好耐之前Jessica打電話黎同我投訴(係好耐既事, 大大半年有多), 話佢個篇blog是在云云眾多篇好朋友系列中, 篇幅較短, 故強烈要小弟加開一個specail俾佢, 我都明白,
因為佢個篇係好朋友系列既第一篇, 當時仲未摸透點先可以好深入咁寫一個朋友, 不過, 每寫一篇, 寫作既技巧都好左, 同時都好似勾起返好多回憶, 岩岩都睇返自己之前打個D好朋友系列既blog, 感覺良多!!!
講返Jessica, 前文冇提及的, 其實佢同我一樣, 主要係係呢班朋友仔活動入面既召集人兼聯絡主辦單位, 基本上, 佢所有大大少少既活動, 唔係佢的話, 就係我去負責籌備, 所以透過係呢d大大少少既活動上, 我同佢既關係都越黎越熟!!! 有幸既, 我同佢都係一齊讀part-time, 雖然唔同科, 不過, 有時放學之後, 原來大家都岩時間, 佢都會搵我一齊去食dinner, 傾下計!!!
在中學時代, Jessica曾經諗過中七畢業之後會出國留學, 我記得佢好似真係走去考toefl, 雖然唔記得佢最後出黎既成績係點, 但係當時都真係幾驚佢會去得成留學, 你知啦, 平時都係得我同佢先會攪活動(包括出黎食飯聚餐及慶祝各位生日), 如果佢真係走左, 一來, 咪得返我一個人攪, 我咪死硬, 再者, 當時, 我都未同jaemi同thomas好熟, 唔算係有太多野講, 到時出到黎, 佢又唔係度, 冇佢做一個中間人既角色(佢同jamei & thomas熟d), 到時大家出到黎出現冷場既話, 大家都可能都會好尷尬!!! (當然啦!! 依家就算冇左佢, 都唔會出現呢個情況, 因為大家都熟左好多同成長左好多!!)
其實, 講開攪活動, 佢真係幾有心架!! 時不時都提出去玩d新玩意, 或者去d新既地方食飯!! 係我最深刻個時, 我諗都係有一年既christmas, 我地成班人係馬鞍山一個酒店式既住宅book左一晚既房玩, o個一次我同Jessica都安排左大大小小既遊戲(又畫鬼腳交換禮物, 又分組煮飯仔比賽.......), 而且為左呢次既聖誕大節, 仲同佢特登走去IFC個間citysuper(當時係岩岩新開)訂party食物, 而且仲有佢精心炮製既Shabu Shabu (雖然我覺得唔係咁好食, hehe~~), 個次係我地咁多年黎玩得最開心既一晚!!! 講真如果冇左佢係度, 我自己一個人都攪唔到咁多花臣出黎, 大家都唔會玩得咁開心!!! 實在係感激不已~~
佢本身既身子有d毛病, 自從佢發現自己有呢個病之後, 曾經有一段時間, 唔知點解, touchwood講句, 我硬係覺得佢會係早死個隻, sorry, 純粹感覺, jessica, 我唔係咀咒你呀, 所以呢, 我一早就同佢講左, 咪鬼成日蒲, 自己身子差又唔多d做運動, 仲要成日蒲!!! No good ar!!! 早陣子, 佢走去學人跑馬拉松個時(10km), 我真係覺得佢應該係會跑跑下粹死個隻, 所以平時我都會問佢想我送咩花牌俾佢, 又或者花牌上面寫d咩字好!!!(講笑~~~) 平時做運動唔應該係得個講, 走去跑下步, 再唔係游下水都好, 最緊要就吸下陽光, 進行下光合作用, 持之以恆, 咁就成個人都會好好多!!!
早前同佢傾計個時提及過, 依家有一段情係佢前面出現, 雖然都未有什麼的真正著落, 佢對呢份情有一個好好既形容, 就係:『好想有被人照顧既感覺!!!』, 聽到呢到我既感覺特別強, 是的, 由中學時代開始, 唔知係性格關係定係俾我地任何一個人早出世既關係(佢係3月生日), 係我地朋友中最大既一個, 佢永遠都當著一個領導既角色, 如果有任何問題既時候佢都會做一個最終決定者!!! 都會以一個照顧人既角色出現!! 難得依家有段令妳有咁既感覺出現就應該好好把握, 明白, 一切都應順其自然, 但願一切如妳所願~~
佢計劃係未來既日子當中, 可能會作出一個好大膽既嘗試, 佢暫定會係30歲之前會去apply "Working Holiday VISA"其實, 呢個plaining都唔錯, 話晒可以擴闊自己既眼界, 而且係我朋友之中, 暫時都未有人參加得成, 當佢同我提及會join呢個Scheme既時候, 我係十分之贊成, 襯我地仲係後生呢段時間入面, 襯自己仲未有任何既擔子, 而屋企又容許妳可以放縱一下, 呢D係十分難得既機會, 時間眨眼就過, 下定決心就應該多多去放眼世界, 對自己既將來絕對有好大既幫助!!!
最後一句, 唔好飲咁多, 適可而止!!!
老規矩, jessica特登為妳再打多篇, 希望今次岩妳口味!!!你要多多留言呀!!!
(下期預告: Jackie)