Monday, June 11, 2007

朱凌凌


朱凌凌唔係一個人, 佢地係一隊band, 其實之前係東touch個時都見個介紹, 只係見到佢地衣著特別, 幾條友都著住條小學生短褲+cap帽, 當時就冇咩太留意!!! 但係早兩日係人地個blog度睇到有條link去youtube, 有段片應該係佢地既迷你演唱會, 佢地唱其中一首歌叫"李白", 好好笑, 同時都好好聽 - , !!! 大家可以去聽下!!

另大家聽完李白之後, 佢地其中一位成員扮古巨基 & 陳德章, 仲好笑, 好好好好好似~~~ 原來, 再睇清楚, 佢地之前係上過TVB個d音樂節目, 都唔少野!!! 大家可以多多支持本地製作~~



呢個係扮古巨基 & 陳德章~~~(仲有part 2, 自己睇!!!)

Friday, June 08, 2007

好鬼屎興奮

手上面就係三舊屎~~ 頂~~~~~

頭先岩岩睇到報紙有段新聞話"學生見到熊貓糞興奮, 四川自然保護區考察", 睇埋內容之後, 再加埋張相, 不其然打左個冷陣, 其中有一段講到「野生大熊貓的黃一點、乾一點,這些就綠一點、濕一點……」, 大佬, 我完全明白, 呢d野係好難得, 不過, 你唔駛講到咁detail呀!!! 我陣間lunch仲要食飯架!!!

大家睇到張相, 就係講緊兩個大學生去參觀個陣時, 托起手入面個兩舊屎既興奮樣, 仲要將舊屎隊到個鏡頭前面, 個記者影相個時, 其實都應該不知幾驚, 驚佢舊屎high左埋去部相機度, 真係唔得你死!!

不過, 我突然間係度諗, 如果有人助養我個時, 我又痾d屎出黎, 又會唔會有人好興奮咁, 拎住我舊屎去影相留念呢!!! 嘩, 如果真係咁都幾爽喎!!!

但係又諗諗下, 如果有條友拎起我舊屎, 上面又好似插住支旗而旗上面又有我個名"強強" or "嘉嘉", 之後, 仲要四萬咁既口黎影相, 都咪話唔恐怖~~~


Thursday, June 07, 2007

哥士的

呢排去游水曬太陽個時, 慣性聽住收音機塞住對耳仔訓住覺黎曬, 岩岩上星期六又如常一路聽一路曬, 突然轉到香港電台個時, 聽到一把好熟既聲音, 哈....原來係曾sir, 唔係朝早亞記教人抄窩輪個"曾sir 28"個肥仔, 係好耐好耐細細個睇"婦女新姿"個時, 有個阿叔, 係唔係都教人用"哥士的"清潔o個個曾sir呢(唔係我咁講佢架--維基百科都係咁介紹既)!!!

原來家陣佢係香港電台逢星期六下午都有個節目叫"住家男人", 專接d電話都係問下屋企d野點修理, 有污積又點清潔, "哥士的"呢家科果然係萬試萬靈, 聽左大約半個鐘既節目, 事無大小都係叫人做"哥士的", 再唔係就成日都聽到佢講, 叫人去化工原料舖頭買d唔知咩"三 氯 乙 烯", 有位婆婆打電話去, 又係叫人去化工原料舖頭, d後生既都可能會知(其他我都唔知咩叫化工原料舖頭), 但係d老婆婆, 老公公又點會知呀~~~

不過, 佢都幾十歲, 其實都算係幾夠中氣, 大家有咩事得閒聽下都好既, 可能有時都可以幫到你做下家居維修~~~


Monday, June 04, 2007

好朋友系列: 特別加開 - 神秘嘉賓

其實今次呢個並唔係咩什麼特別嘉賓, 只不過好耐之前Jessica打電話黎同我投訴(係好耐既事, 大大半年有多), 話佢個篇blog是在云云眾多篇好朋友系列中, 篇幅較短, 故強烈要小弟加開一個specail俾佢, 我都明白, 因為佢個篇係好朋友系列既第一篇, 當時仲未摸透點先可以好深入咁寫一個朋友, 不過, 每寫一篇, 寫作既技巧都好左, 同時都好似勾起返好多回憶, 岩岩都睇返自己之前打個D好朋友系列既blog, 感覺良多!!!

講返Jessica, 前文冇提及的, 其實佢同我一樣, 主要係係呢班朋友仔活動入面既召集人兼聯絡主辦單位, 基本上, 佢所有大大少少既活動, 唔係佢的話, 就係我去負責籌備, 所以透過係呢d大大少少既活動上, 我同佢既關係都越黎越熟!!! 有幸既, 我同佢都係一齊讀part-time, 雖然唔同科, 不過, 有時放學之後, 原來大家都岩時間, 佢都會搵我一齊去食dinner, 傾下計!!!

在中學時代, Jessica曾經諗過中七畢業之後會出國留學, 我記得佢好似真係走去考toefl, 雖然唔記得佢最後出黎既成績係點, 但係當時都真係幾驚佢會去得成留學, 你知啦, 平時都係得我同佢先會攪活動(包括出黎食飯聚餐及慶祝各位生日), 如果佢真係走左, 一來, 咪得返我一個人攪, 我咪死硬, 再者, 當時, 我都未同jaemi同thomas好熟, 唔算係有太多野講, 到時出到黎, 佢又唔係度, 冇佢做一個中間人既角色(佢同jamei & thomas熟d), 到時大家出到黎出現冷場既話, 大家都可能都會好尷尬!!! (當然啦!! 依家就算冇左佢, 都唔會出現呢個情況, 因為大家都熟左好多同成長左好多!!)

其實, 講開攪活動, 佢真係幾有心架!! 時不時都提出去玩d新玩意, 或者去d新既地方食飯!! 係我最深刻個時, 我諗都係有一年既christmas, 我地成班人係馬鞍山一個酒店式既住宅book左一晚既房玩, o個一次我同Jessica都安排左大大小小既遊戲(又畫鬼腳交換禮物, 又分組煮飯仔比賽.......), 而且為左呢次既聖誕大節, 仲同佢特登走去IFC個間citysuper(當時係岩岩新開)訂party食物, 而且仲有佢精心炮製既Shabu Shabu (雖然我覺得唔係咁好食, hehe~~), 個次係我地咁多年黎玩得最開心既一晚!!! 講真如果冇左佢係度, 我自己一個人都攪唔到咁多花臣出黎, 大家都唔會玩得咁開心!!! 實在係感激不已~~

佢本身既身子有d毛病, 自從佢發現自己有呢個病之後, 曾經有一段時間, 唔知點解, touchwood講句, 我硬係覺得佢會係早死個隻, sorry, 純粹感覺, jessica, 我唔係咀咒你呀, 所以呢, 我一早就同佢講左, 咪鬼成日蒲, 自己身子差又唔多d做運動, 仲要成日蒲!!! No good ar!!! 早陣子, 佢走去學人跑馬拉松個時(10km), 我真係覺得佢應該係會跑跑下粹死個隻, 所以平時我都會問佢想我送咩花牌俾佢, 又或者花牌上面寫d咩字好!!!(講笑~~~) 平時做運動唔應該係得個講, 走去跑下步, 再唔係游下水都好, 最緊要就吸下陽光, 進行下光合作用, 持之以恆, 咁就成個人都會好好多!!!

早前同佢傾計個時提及過, 依家有一段情係佢前面出現, 雖然都未有什麼的真正著落, 佢對呢份情有一個好好既形容, 就係:『好想有被人照顧既感覺!!!』, 聽到呢到我既感覺特別強, 是的, 由中學時代開始, 唔知係性格關係定係俾我地任何一個人早出世既關係(佢係3月生日), 係我地朋友中最大既一個, 佢永遠都當著一個領導既角色, 如果有任何問題既時候佢都會做一個最終決定者!!! 都會以一個照顧人既角色出現!! 難得依家有段令妳有咁既感覺出現就應該好好把握, 明白, 一切都應順其自然, 但願一切如妳所願~~

佢計劃係未來既日子當中, 可能會作出一個好大膽既嘗試, 佢暫定會係30歲之前會去apply "Working Holiday VISA"其實, 呢個plaining都唔錯, 話晒可以擴闊自己既眼界, 而且係我朋友之中, 暫時都未有人參加得成, 當佢同我提及會join呢個Scheme既時候, 我係十分之贊成, 襯我地仲係後生呢段時間入面, 襯自己仲未有任何既擔子, 而屋企又容許妳可以放縱一下, 呢D係十分難得既機會, 時間眨眼就過, 下定決心就應該多多去放眼世界, 對自己既將來絕對有好大既幫助!!!

最後一句, 唔好飲咁多, 適可而止!!!

老規矩, jessica特登為妳再打多篇, 希望今次岩妳口味!!!你要多多留言呀!!!

(下期預告: Jackie)

Sunday, June 03, 2007

龍貓秘史

話說早兩晚, 朋友send黎一條link, 係一個討論區張貼出黎既文章, 內容係同"龍貓"(宮奇駿個套動畫)有關, 睇完之後, 都不禁打左個冷震, 當然啦, 我諗事實並非如此, 但係有人可以諗到d咁既野, 簡直係天馬行空, 不得不讚許一番~~~

"龍貓等於死神說 兩姐妹在故事裡面已死? "

龍貓其實是死神!! 途中妹妹的影子不見了!!等等
這個說法是在2007年2月左右開始傳開

稍微整理了一下日文的資料
大概的翻譯一下
是巧合還是真實信不信就在於在個人了
大家推測的版本很多
其中有一種是其實兩姐妹已經在故事的途中死掉了
然後是父親在想像如果兩姐妹活著的話應該會這樣的故事
而父親在動畫裡面寫的小說就是這部"龍貓"的原稿
首先 其實龍貓是死神,冥界的使者
和遇到龍貓的人都會死期將近或是即死
然後故事中母親入院的七國山病院的藍本
八國山病院其實是真的存在的
在網路上查一下就可以發現這個醫院是主要收容末期病患和精神病病患
故事途中妹妹小梅失蹤時候在池子裡面發現的她的拖鞋
其實那個時候妹妹就已經淹死在池子裡面了
姊姊皋月看到妹妹的拖鞋
由於不敢面對現實
而說了"這不是小梅?"的謊
而在此之後的水池的拖鞋這一幕以後
兩姐妹出場都是沒影子的狀態
然後為了尋找小梅而來到當初和龍貓相遇的地方
「拜託?#35731;我見龍貓」
「龍貓,小梅迷路了
找了也是找不到
拜託 幫我找小梅!! 現在?#20182;一定是在哪裡哭著?BR>到底要怎麼辦才好?」
「原來大家都看不到?#12301;
這一系列的台詞以後姊姊皋月自己開始了冥界的大門
而專門用來載靈魂的龍貓巴士 就帶著姊姊皋月往妹妹的位置去了
而最後母親在醫院的那幕
「現在,在那個樹上,我好像感覺皋月和小梅在那裡笑著」
不知只有母親彷彿看到了兩人
兩人為何在附近 卻不和母親見面
而卻放著帶有留言玉米?
其實是在那時候兩人都已經死亡
有一種說法是玉米的日文諧音
剛好和"殺小孩"很相似
●小梅失蹤那幕以後,小梅的影子就不見了
●最後的一幕全員變年輕,其實那並不是事件之後的故事,而是把生前的景象做成好
像happy end一樣而已
●整個龍貓的故事的舞台是日本琦玉縣的所澤
在所澤這個地方 昭和60年代曾經發生過一對姐妹被虐殺的狹山事件
而龍貓正是以這個狹山事件為藍本
兩個姐妹的名字
姊姊皋月(satuki) = 日文的5月
妹妹梅= May =英文的5月
(這兩個翻字典都可以翻到)
而狹山事件發生在5月1號
首先是妹妹不見,而被目擊姊姊慌張的尋找妹妹的情況
隔天妹妹在森林裡面被發現身中16刀被殺害
而姊姊大受打擊 在對警察作筆錄的時候
說了一堆"貓的怪物" "見到很大的狸貓怪物"等等的意味不明的話
而母親已經病死是單親家庭等等
和龍貓的故事有很多共通點
當初傳出

另, 原文在此

Saturday, June 02, 2007

信心陽痿??

早前同個朋友出去買新衫, 其實佢既是我既同事, 亦都係我既同學!! 佢希望考完試之後, 為自己改變一下形象, 正所謂"先敬羅衣後敬人", 難得佢出到聲, 當然樂意奉陪啦!! 既可以shopping, 又唔駛洗自己錢!!! 完全可以滿足晒我地呢d窮等人家, 但係又有沒完沒了既購物慾, 可以幫到人之餘, 又可以滿足到自己私慾, 可樂而不為呀!!!

我地呢d口水佬, 一路行街睇衫, 當然就一路傾計啦!! 朋友說到自己對於認識女仔個方面係某程度上缺乏自信, 平時不太懂打扮, 甚至連內涵上有點兒空洞!!! 朋友說到這, 突然彈出俾大契還要強勁既金句:『唉!!! 我呢d又唔識打扮, 又冇內涵, 冇晒自信, 簡直係"信心陽痿"!!』, 『信心陽痿』呢個新term, 真係聽到未聽過, 但係如果用黎形容一個人冇自信又黎得貼切!! 聽到呢一點, 我就忍唔住笑左出黎, 其實, 真係有d唔好意思, 話晒朋友用心的跟我訴說麻!! 但係, 當我聽完之後, 以我呢d無限想像力既後生青少年, 立即就聯想到成個實際情況, 有舊野突然間"拿"埋一舊~~

其實每個人都有自己既優點與缺點, 可能有d優點係別人先會察覺得到, 自己卻不以為意, 不要常常將自己的缺點無限既放大, 要對自己有信心, 自自然然成個人都會精神起黎, 常言道, 美麗由心開始就係咁解!!!

Friday, June 01, 2007

各有事煩

近日, 唔知係天氣唔多好既關係, 呢幾日都收到不同既消息(其實又同天氣冇咩關係!!), 大多都是負面不開心的居多, 有朋友家中有事, 亦有的朋友寵物過身, 而有的是跟男友大吵......種種....不開心時, 最好就係走去游水, 一下子跳入冰涼水中, 清醒一下自己既頭腦, 暫時忘卻一切, 將自己放鬆!!! 各位, 有事想搵人傾, 隨時搵我, 講出黎, 總好過屈係心入面!!! 小弟樂意奉陪~~

自考完試之後, 好似都冇好好休息, 成日都諗住出去玩!! 不過, 又懶得約人!! 身邊所有既朋友都係叫我約人出去玩, 安排時間, 不過, 可能自己已經有一段長時間冇約人出去玩, 依家已經冇左約人既動力! 算罷!! 都係等自已re-cover返先!!

還有, 畢業旅行計劃暫時擱置一下, 唉!!! 意外就係意料之外, Macy, 這次是我欠妳的! ......食雪糕, 我既~~~

Wednesday, May 30, 2007

成人池 vs 嬉水池

琴晚去左游夜水, 我呢d游泳高手當然係去游主池啦!!! 游到咁上下, 個人有d倦(其實係隻腳游到有d抽筋), 所以就上水休息下, 附近冇位坐, 所以就係泳池四圍行下, 話晒都係第一次黎, 都應該昅昅四周圍d環境, 於是就走左去嬉水池個邊望下啦!!

嬉水池有好多小朋友, 後生青少年係個邊玩水, 佢地大部份都係玩水居多, 都唔會話太認真咁游一個直池, 就算有都係同個朋友仔以比賽形式玩著玩地進行游水比賽!!!

睇下睇下, 對比返主池既大人, 同嬉水池既小朋友, 不其然發現左d野!!! 係成人池個邊個個都不斷咁向前游, 一落水個個都會不斷咁向前游, 冇一個會係中途停低, 應該咁講主池既深度, 根本就唔容許你停落黎(因為泳池中段位置係比較深), 正於一個人, 畢業之後一但投入社會, 人人都要向前衝, 為著自己既前途, 努力進修, 併命工作, 沒有一刻可以停下來!!! 挑戰永遠都接踵而來~~

小朋友呢!! 還好!!! 社會還容許你可以停下黎休息, 嬉戲一番, 休息完, 有力氣可以再繼續游過!!!

但有時, 不停的游, 沒有好好的作息, 就會好似我咁會游到抽筋(失禮~~~), 事實上, 好多朋友係工作上都會不停地努力而往往遺失/錯漏左身邊好些東西, 時光飛逝~~ 不要令自己老時才後悔, 到時就太遲啦!!

另, 係快線, 又有一 有趣的事, 明明有說明規則, 但係永遠都有人唔守規則, 喜歡逆線而行, 雖然如此, 不應該的事情就是不應該, 不是人家做你就做!!! 有時, 做人就應該不要太受人影響, 應該要有自己既判斷力!! 自己了解事情既是與非~~~

Tuesday, May 29, 2007

夜水

為左實踐我瘦身大計, 再加上之前講過要趁張學生證仲用得, 今晚就決定去公司附近既公眾泳池游水, 官塘呢邊泳池係有時搭巴士經過就見得多, 但係就一次都未黎過, 呢個泳池係度, 不過就唔多清楚個入口係邊, 幸好小安對官塘比較熟悉, 一問之下就已經俾到答應我!!!

唔係講笑, 原來都幾多人夜晚去游水, 有部份係d公公婆婆, 可能怕曬既關係, d公公婆婆大多數都係游早水或者夜晚, 平時下午我去曬太陽個時, 多數都係d麻甩仔多走出黎曬太陽(included me!!! whahahah~~), 好少見到d公公婆婆出沒!!!

做完一陣熱身, 天氣熱辣辣, 一心諗住跳落水有冰涼既感覺直上大腦度, 點知, 頂, 我以為自己去左浸溫泉, d水興到呢, 就好似你岩岩痾出黎個篤尿既溫度差不多, 溫溫吞吞的!!! 冇左涼快既感覺都算, 由於岩岩講過夜水, 好多時都係d公公婆婆黎游, 所以呢, 久違了既一件頭泳衣真係比比皆是, 四周圍都係一件頭既泳衣, 唔好話三點式, 二件頭都應該已經係幾難能可貴!! 咁都好, 我就可以專心游水~~

不過, 人實在太多, 所以我就轉左去由快線個邊, 不過, 真係唔多明, 已經有個instruction講明係快線游水係單一方向, 泳者應該係盡量靠左游, 我都唔明點解死都要唔睇指示, 成日都逆方向而游, 唔識分左右都唔緊要, 你咪當自己係鐘, 順時針游咪得羅, 呀!!! 估唔到d人死都要逆游, 所以呢, 每當有人係我面前游緊過黎個時, 我都死都唔避開佢, 仲要趁佢過我個時, 我對腳就特登踩多兩下水, 試圖睇下會唔會可以踩到佢, 咁根本係佢唔岩(逆方向而游), 所以就算我踩到佢都冇錯, wahhahahah~~~

總結成績: 游夜水有個好處, 就係冇太陽曬, 等我可以專心咁游水, 今晚都大大話話都游左30個直池!!! 不俗, 不俗~~~

Sunday, May 27, 2007

倒楣的一天

還記得星期五已經係blog度計劃好星期六的節目嗎??? 那天朝早根據自己原定計劃訓到10, 11點左右起身跟住就去食Brunch, 黎到呢一刻就尚算順利!!! 享受完美味既Brunch(其實都只不過係香腸墨丸麵已, wahahahah~~), 望到出面仲係陽光普照, 心諗今次仲唔發達, 仲唔俾我曬到黑炭咁, 於是就拿拿臨執埋d架生就出發啦!! 搭左上巴士之後, 突然間醒起, 頂.....漏左樣野冇拎添 --- 膠袋, 泳完水之後, 走個時d濕淋淋既泳褲毛巾個d咪冇野袋住, 係我仲煩惱緊係邊樹可以冇啦啦走個膠袋出黎既時候, 諗下諗下就唯有走去7仔是但買樣野, 再叫佢俾個膠袋啦!!

一心諗住曬太陽既我去到泳池, 一換完衫出去個時, 天色都尚算不俗, 點知當我擦完太陽油之後, 頂, 成舊黑雲蓋頂, 個舊黑雲大到連丁點既太陽光都走唔到出黎, 開頭仲諗住係一陣子太陽會自己走返出黎啦!! 點知成個下午都冇出現個, 天陰陰的!!! 我的天~~~ 咁平時, 我曬太陽既習慣都會順便訓下覺, 點知, 原來我自己計算錯誤, 醒唔起自己岩岩兩個鐘之前先起身, 家陣又訓過, 邊有可能訓得著架~~~唉~~

都算!! 4點零左右就離開泳池, 向salon進發, 大約4點半左右到達salon, 點知James話要等等, 咁好啦!!睇下雜誌慢慢等啦, 點知睇完一本又一本(真係遂粒字去睇個隻), 一等就等左個半鐘有多先到我, James都同我講左好多句唔好意思, 佢話今日好多人唔知咩事差不多同一時間黎salon搵佢(當然我係其中一個), 因為夜晚要過牛牛屋企食飯, 所以都叫佢剪快d!! 唉!! 連埋剪頭個半個鐘, 我大大話話困左係salon兩個鐘頭有多, 撞鬼!!!

幸好, 之後, 上到牛牛屋企, 見到好耐冇見過既牛媽媽, 當然同牛媽媽傾下計啦!!! 同牛媽媽傾緊計既時候, 牛牛打俾我話, 見我好耐冇上佢屋企, 所以家陣就特登走去買部Wii, 話等我黎到有得玩喎(根本就借我黎過橋, haha), 不過, 難得佢咁講都算係好朋友呀, 而且最重要都係有得玩呀麻!!!

食完飯之後, 我地成班人一齊係度玩, 玩到2點左右, 突然間成間屋都黑晒, 哈, 我地打機打到跳Fuse!!! 其實我諗跳Fuse既真正原因係屋企, 又開住2部冷氣, 又打機, 之後, 仲有人去沖涼開埋個熱水爐, 一下子承受唔到, 所以就跳左Fuse啦!!!

Friday, May 25, 2007

明天的行程

聽日會如平常的星期六般, 訓到黃朝日晏(都係10, 11點零鐘左右啦!!), 之後, 係屋企上網睇下報紙呀(慣左平日都係一早就上網睇下Apply Daily, 唔係就會成日心癢癢, 我要掛心下社會大事!!!)

到左12點左右, 就開始整個Breaklunch(仲乎於早餐與午餐之間的), 食飽飽之後, 就出去享受我既陽光與水, 好耐冇去過泳池游水啦, 最重要原來係我張學生證去到今年既9月就完, 自此以後, 去泳池就要俾返成人價, 享用唔到學生優惠, 唔係講笑, 貴成個double(學生價$9 ---> 成人價$18), 講起都肉痛死!! 同埋都好耐冇去曬太陽, 係時候曬返我d古銅色肌膚出黎, whahahaha~~

游完水曬完太陽, 就走去恤個髮先, 話晒都成個有多冇去剪頭髮, 夏天黎都係時候整個涼爽d既頭!!! 而且聽晚上牛牛屋企食飯, 我自己不嬲都係係深水埗剪頭髮, 岩晒, 順路!! 恤完頭髮, 岩岩好夠鐘上去牛牛屋企, 不過, 記住要買返盒靚燒肉上去, 牛爸爸上次同我講, o個間燒味檔d燒肉好好食!! 難得咁耐冇上去, 都應該買d野上去!!! (雖然每次買完之後, 都會俾牛媽媽鬧我: "Gary 做咩又買野上黎呀...唔駛啦!! 妳睇陳志堅佢成日上黎食飯, 都冇啦!!!" , 哈!! 講笑!!!)

讀完書既星期六既生活係幾咁豐富~~~~

Wednesday, May 23, 2007

咁就4年(後話)

續...

上星期六考完試後同同學仔食buffle一事, 係席間, 有同學講到, 畢業之後, 好似咩都由頭再黎過, 因為之前個4年都係大家日日夜夜都係讀書, 生活中有目標, 求畢業!!! 但係依家目標達成, 家陣打後既星期一至五都悠閒得很, 正常謂冇所事事, 了無生事!!!

唉!! 諗諗下都係, 家陣畢業, 畢業代表就要搵工!! 之前, 係呢度做, 主要係因為貪呢度舒服, 工作壓力唔大(唔該各位, 記住, 我唔係冇野做, 我都有野做, 只不過唔係太大壓力姐!! 唔好成日話我好得閒, 雖然呢個都係事實!!), 方便自己讀書, 雖然人工一般, 但都可以接受!! 另係呢幾年, 自己份人工都維持係同一階段, 每當見到人地年年有得加, 自己就.....都唔多掂, 但係為左讀書先忍住先!!

家陣畢業, 又要面對另一個新既大挑戰, 有機會既話, 都可能去考牌, 雖然自己都覺得自係力有不逮, 未必有能力考到, 不過, 如果唔係又唔知應該做d咩好!! 不過, 家陣都係岩岩考完試都未夠一星期, 都係慢慢再plan下先!!!

人生路上多煩惱..... 快d俾我中返期六合彩頭獎就好啦, 我唔貪心架, 幾千萬個隻就夠架啦!! 各位朋友, 得閒就將"中六合彩"個d念力傳俾我, 我中左既話, 大家實有得分!!! 我唔會虧待大家~~

Sunday, May 20, 2007

畢業禮物

原來個boxset都幾大盒!!

內附: 演唱會CD x2 + 演唱會DVD x1 + 海報x1 + 親筆信一封(from陳綺貞)

幾鍾意佢拎係結他個時, 一路陣一路唱, 幾型呀!!

之前曾提過陳綺貞黎香港做左個校園演唱會, 無奈, 撞岩自己考試去唔到, 琴日食飽飽Buffle之後行街個時, 俾我見到佢個演唱會Boxset岩岩出左, 咁岩同行之友伴有該店會員卡之優惠, 而且岩岩個演唱會去唔到, 為左彌補我心靈上創傷, 加上見自己岩岩畢業(應該冇問題掛~~whaha), 所以順理成章有幾個藉口supoort買份畢業禮物送俾自己(好可憐呀!!! 呢d野都要自己送俾自己~~~T_T), 總算有d禮物慶祝下自已4年黎既努力, hehe~~~(又多個藉口!!)

雖然未睇晒隻DVD, 不過, 應該都會幾好睇, 話晒佢之前黎香港做個一次演唱會個時有去!!

咁就4年


琴日終於考埋呢個大學生涯既最後一科, 考完試之後, 有同學仔提議去食buffle, 既然難得讀完4年書就係為左呢一日, 所以大家都起哄一齊去食, 我地浩浩蕩蕩都有成20個人都差不多大半班同學仔去食, 讀左4年書, 都未試過成班同學仔坐埋一齊食野!

今次我地去左美麗華地庫個間Todai食野, 呢間餐廳之前都食過, 不過都已經係早幾年前既事, 其實個度d野食都算唔錯, d野食種類幾多, 尤其是d甜品, 上次去食個時係Dinner, 個時有個廚師專整甜品, 其中一個係即焗梳乎里, 咁可能係Lunch關係就所以今次就冇, 不過, 都依然有好多野食!!!

難得大家坐係度同枱食野, 少不免都係傾下計, 有大部份人都諗住會去返個畢業旅行, 有d仲係過兩日就出發, 有人去日本, 有人去台灣, 有人去沙巴, 應有盡有, 咁又係, 大家話晒忍左4年, 黎到呢一刻點都要去返個旅行散下心, relax下, 至於我, 唉, 冇計, 我係生活於貧窮線下既人, 搭飛機咁傷荷包既事我當係做唔出啦(冇能力做!!!), 所以都係諗住返大陸玩(仲要係"咩"背囊個隻), 唉!! 人家畢業旅行唔係歐洲就係美國, 我都算係最兜踎一個, 不過, 最緊要係有得去玩, 呢個先係主點, wahahahh!!

Todai
地址: 尖沙咀金巴利道1號美麗華商場地庫1001-3號舖
電話:
2375-9883
菜式: Buffle

Friday, May 18, 2007

最後一夜

因為差不多去到考試尾聲, 大部份人都考晒試, 都已經冇人返黎圖書館溫書, 所以我先有機會將d notes &什物放晒係張枱度!!! wahaahaha~~~

呢張相, 係我係學校溫書既最後一晚影既, 睇怕應該都未有機會再留係學校圖書館溫書!! 所以就特登影張相留念下~~~ 平時, 我都慣左一個人去溫書(由中學會考起已經有呢個習慣), 因為人多我會好容易分心, 雖然一個人係悶d, 不過就自由好多, 起碼, 我鍾意幾時去休息, 幾時去溫書, 幾時去上網都冇人理~~~

Tuesday, May 15, 2007

又過一關

岩岩考完第一科, 先過一關, 過埋星期六, 攪掂~~~

p.s: 家陣係學校既電腦室, 轉頭就要返工!!!

p.s.2 : 另, 牛牛&堅話, 佢地去完旅行有手信, 人人有份, 不過, 先要條件係全體人員必須全數出席先可以派, 有關派禮物活動安排將於19號之後舉行, 敬請各位大大, 在此留言, 告知本人, 19號之後, 邊日會唔得閒!!!

Saturday, May 12, 2007

大契上身? 家庭會議?

今日臨出門口返學校溫書個時, 老媽同我講左以下一段說話,

老媽:『仔, 聽晚返黎食飯!!』
我:『但係我想留係學校溫書!』(我知我係不孝, 不過我真係怕溫唔一切~~, 請見諒)
老媽:『聽日咩日子呀!!』
我:『我知母親節呀麻, 好, 冇問題, 橫點都係, 咁不如出去食!!』
老媽:『唔駛!!! 聽晚留係屋企食, 聽晚要開家庭會議!!!』
我:『...............』

唉!!! 之前我已經同家姐吵過大獲(都已經係成年前既事), 雖然, 之後, 佢都有少少改進, 但係其實仲有好事都.......唉!!! 其實, 之前老媽都提過呢件事, 不過, 佢就冇實際講過會係幾時, 估唔到會搵著呢d大日子先黎!!! 總之就頭痛啦!!!

仲有, 唔知老媽近排係唔係睇得"溏心風暴"多得濟, 家陣俾大契個d思想入左腦!! 我今大個仔係屋企都未開過咩"家庭會議"~~~ 就連"家庭會議"呢個term都未曾係屋企聽過!!! "溏心風暴"果然係有d料到, 家陣真係做到深入民心!!!

Friday, May 11, 2007

消滅九龍 , 殺出香港



喜歡打書釘既我(講多次, 呢d免費消閒娛樂, 我最鍾意), 好耐都冇行過書局, 今日Lunch個時, 食飽飯又見唔眼訓, 仲岩岩經過APM, 所以就貢左上書局昅下有咩新書出!!! 行行下又俾我發現到有新野喎, 原來, 阿德同小克已經靜靜雞出左第二集既" 標童話集" & "偽科學鑑證"(可能人地係有做宣傳, 只不過, 我唔知姐!!)!!

上次都推介過呢兩本書!! 其實呢兩本書自上次出街之後, 坊間都有好大回響, 今次出第二集, 應該都會有好多人去買, 如果大家見悶就不妨買黎睇, 睇完個人都會開心晒!! 仲有既就當然係支持本地創作啦!! 今次呢兩本書都有個sub-title就係: "消滅九龍 , 殺出香港"~~


Thursday, May 10, 2007

終於出返黎啦!!!

頂.....原來條USB線一直匿埋係公司個櫃通度喎!!

之前曾經提及過, 自己i-pod個條USB線唔知死左去邊既, 今日係公司做做下野, 見自己個卷膠紙用晒, 就順手拉開自己個櫃通睇下有冇存貨啦!! 呀....呀....居然俾我見到, 我條可愛既USB線走返出黎, 我諗主要都係之前係office用完d架生之後, 望都唔望一手就掉左入去個櫃通度, 呢排都冇乜點用到d架生, 所以都冇特別打開個櫃通望, 點知今日一望就見返條USB線, 實在太感動啦!!

之前, 唔見左條USB線之後, 真係就算有新碟出都懶得搵, 依家終於有動力搵d新歌入部i-pod度啦(Jessica 快d send"五月天"俾我呀)!! 其實早兩日自己都差d忍唔住想買過條新既USB線架啦!!! 好彩, 好彩, 差d想買個一刻, 就立即醒起老媽個句說話: 『只要冇掉到, 佢實係仲係屋企啦!! 到時到候佢自自然然就會走返出黎架啦~~~ 』, 就立即打消買線念頭!! 雖然唔係係屋企蒲頭, 不過家陣佢都出現返啦, 慳返幾十蚊, 幾好呀!!! 嘻!!!

所以呢都係薑越老越熱辣!! 老媽係有d料子!!

Wednesday, May 09, 2007

高科技

唔係講笑, 佢入面都有好多詞彙, 好堅下架!!

話說呢排開始溫習, 自問雖然自己學左英文廿幾年, 但係到依家為止都唔未清楚知道英文字母總共係24定26個(講笑姐, 又點會唔知呀!!!), 所以, 考試溫書時段每每都會有部電子字典機跟身!! 但不幸, 字典機跟左我都好幾年, 居然係呢個時候玩野, 一開機時就吱吱聲, 再唔係就係hung機, 每次開機查字個時下下都要篤粒reset制先, 麻煩得很!!

突然間, 我醒起自己部手機好似有個"漢英雙向詞典"function, 於是一開機, good晒!!所以依家就放棄左自己個部老爺字典機, 我依家溫書既時候, d人成日都以為我唔係係度溫書, 只係顧住係度玩sms打字, 嘻!!! 原來部手機有d咁既function都不失為一件好事!! whhahahaha~~~

Tuesday, May 08, 2007

宣傳易


早前朋友仔Macy隻身到訪日本的京都x大阪x奈良, 並記錄一些有趣事情寫成遊記, 各朋友們有興趣可以上去睇睇佢個遊記 "另類日本體驗●京都x大阪x奈良", 當中佢過左去日本參加左當地既馬拉松(仲要係落住雪咁跑), 另外, 佢仲有走去當地扮雞(其實係藝妓先岩, hehe)~~~ 仲有好多好多....

Monday, May 07, 2007

滴水不沾

奶茶
+
醒腦醒神葡萄適
+
奶茶
+
烏龍茶

琴日我淨係飲過呢d野, 一滴水都冇入過肚, 唔怪之得家陣都仲係咁精神啦!!!

p.s: 現在時間係零晨2:00a.m

Sunday, May 06, 2007

衰左!!

唉!! 今日係Houston Vs Utah第七場, 係呢個系列賽入面, Houston本身開局做得好好係主場2:0, 點知就俾人起勢咁追, 之前都lead住3:2既局面, 只差一步就入到第二圈, 點知又再一次俾Utah係主場追到平手, 都算啦!!! Houston last one有主場之利, 但係點知, 一開始, 眼見Yao進退失劇, 下下俾人食住, 已經成7"6架啦!!! 係籃底應該冇人夠佢打, 點知佢成日都左閃右避, 唉!!! 失敗...



今朝自己係屋企睇到第2節開段都冇眼睇, 走左返學校, 係雖然最後Yao搵返手感total有成29分, 但係都為時已晚, 仲有呀, 身為一個中鋒, 得個6個籃板球, 真係小得可憐!!! 雖然臨尾都追得返, 不過最後都係敗陣~~~唉,冇計, 鬼叫Houston d後備既板凳深度不足, 成日靠Yao & Mac Grady!! 仲諗住今年, Houston應該入到Seond Round, 點知都係眼白白錯過左, 又要等多一年!!

唉!! 今日真係兩個袋(too bad)~~~

不奢望有人來愛,但要好好愛護自已

朋友傳來的一篇不俗的文章, 蠻有意思~~~

++++++++++

小心讀每一個,再用一兩秒想一想
我愛你不是因為你是誰, 而是我在你面前可以是誰。
沒有男人或女人是值得你為他流眼淚,值得的那一位,不會要你哭。
那人不是你所想般愛你,但不代表那人不是全心全意地愛你。
一個真正的朋友是向著你伸手,觸動你心靈的人。掛念一個人最差的方式, 就是你坐在他身旁,而知道你不能擁有他。
就算你不快樂也不要皺眉,因為你永不知道誰會愛上你的笑容。
在世界裡你可能只是某人,但對某人你可能是全世界。
不要花時間在一個不會花時間在你身上的人。
可能神要我們在遇到那位對的人之前先遇上一些錯的人,讓我們遇到那位對先生/對小姐時懂得珍惜。
不要因為完結而哭,要為曾經發生而微笑。
這個世界永遠也會有一些傷害你的人,你要做的就是繼續去信人和小心你下次信的人。
在你嘗試了解其他人和盼望其他人明白你之前,先把你自己變成一個更好的人和了解你自己。
不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


Saturday, May 05, 2007

Long Time No See

呢兩日唔知發生左d咩事, d好耐冇見既人, 都不約而同地係呢兩日之內搵我!!!

首先有既係我係polyu讀Higher Diploma個時做part-time時候識既一班同事, 琴日Katherine突然打電話黎話我地成班GV同事好耐都冇出過黎, 係時候出黎聚一聚!! 其實往年慣常, 我地呢班同事都係一年一次BBQ, 不過對上兩年唔知咩事, 好似冇攪到, 所以黎緊就約左下星期六出去BBQ, 雖然之後o個個星期二要考試, 不過, 足足有3年冇見喎, 點都要出去會一會大家先得!!

今日, 係圖書館溫溫下書, 突然有個陌生電話打黎, 啊~~啊~~原來係個小學同學, 彭生搵我, 佢應該係除左林小姐之外, 另一位仲有聯絡既小學同學仔, 話就話仲有聯絡, 之但係對上個次傾電話都已經好似係5年前既事, wahahha~~~呢個先真係long time no see.....好!! 考完試之後, 一於搵佢食下飯先~~

仲有, 牛牛同堅兄, 好似好耐都冇見過你地, 對上個次都已經係上次jaemi生日個時, 等我考完試再約出黎食飯 or玩, 當然都要上一上牛牛屋企見下牛媽媽同牛爸爸~~~

Friday, May 04, 2007

依家d後生

早兩日開始返學校溫書, 見有d note未download晒落黎, 就走左去computer center個邊, 攪埋掂佢先啦!! 坐左一陣冇耐, 就聽到兩位同學仔傾計, 好明顯佢地係度趕緊功課啦, 之後就聽到佢地講:『喂, 聽人講, 我地個班有人將條功課題目放左上去yahoo小知識度, 問人地點答!!!』聽到呢度, 我心入面都不期然嘆左一口氣, 唔駛呀, 做份功課, 攪到要放上去yahoo小知識~~~攪咩呀!!!

又, 有一日放工返屋企途中, 我聽到一對著住校服既男女對話!!
女:『阿xx, 叫我聽日陪佢上去喎!!!』
男:『上去邊呀??』
女:『上去落仔呀, 佢都痴架, 邊樹有錢呀!!!』
男:『嘩, 咁唔小心呀......』
之後, 我已經步塵而去, 最後結果都不得而知

唉!!! 唔知我保守定係咩呢, 家陣d靚仔, 真係咩都做得出個喎~~

Thursday, May 03, 2007

考試準備中

黎緊15 & 19號將會舉行最後一次考試, 為左唔想臨尾香, 家陣都係時候開波溫下書!! 唔係扮勤力, 只不過, 成個sem為左攪份dissertation, 都冇咩心機上堂(咁都俾我搵到藉口俾自己, 我果然係聰明呀, wahaha~~), 家陣開始執返下d notes, 睇下阿sir教過d咩, 攪下攪下都差不多架啦!!! 好快...好快, 又可以出去玩過!!! 到時就真係真正復活啦~~啦~~啦~~~

Wednesday, May 02, 2007

我的四年同學仔們


上星期四終於返埋呢個course既最後一堂, 最後, 臨落堂前, 我地既班長 (其實由頭到尾都冇認真選過, 不過, 佢係我地班入面年紀比較大的, 所以我地都會稱呼佢做班長), 就叫我地企定定, 襯臨last一次齊人, 影張大合照以作紀念!! 多謝班長既提議, 如果唔係都唔會有呢一張大合照既出現!!

講真係呢4年入面, 我做親group project都係慣性地會同阿Hang, Tommy同埋Alan同一組, 好少再夾其他人, 所以基本上除左自己group member之外, 其實同其他同學仔都唔多熟, 再加上大家都係part-time既關係, 通常一放學就會"鳥四散"咁, 一下子就會唔見晒人, 所以呢, 其實由year 1 直至現時為止, 有d同學仔, 雖然我知佢係我個班但係就唔多知佢叫咩名~~哈!!

所以聰明如班長就整左個table, 叫同學仔們填上各私人資料, 好讓大家畢業後, 大家有機會的話, 仲可以keep contact, so great~~

Tuesday, May 01, 2007

2007 Cheer Summer Tour

Cheer Summer Tour 2007 HK (陳綺貞 香港校園演唱會)
第一站
香港理工大學 賽馬會綜藝館
5/15 時間:8:00.p.m. & 5/16 時間:8:00.p.m.
票價:HK$299 ,HK$199
相關問題請撥--> WOWMusic: TEL: 37411017


琴日一朝早收到Camus打電話俾我, 平日佢已經好少打俾我架啦, 仲要一朝早喎!!! 一定係有d緊要事, 一開首佢就係電話筒同我講, :『黎緊5月陳綺貞會係香港理工大學開演唱會喎!!! 睇唔睇呀!!』, 由上年既年頭聽陳綺貞會黎紅館開show到依家, 終於等到佢黎啦!! 睇我當然想睇啦!!但可恨的是, 當我聽到Camus話係5月15 & 16舉行既時候, 唉!!! 正正就係我考試期間(15 &19號<--exam), 為左唔想畢業臨尾香, 唯有忍痛唔去睇啦!! 好慘呀~~~~ T_T

其實早在02年個時, 陳綺貞都黎過香港既九龍展貿中心開過演唱會, 當時我都有去聽架, 佢唱Live真係好好聽, 闊別5年, 再一次返黎, 如果想去既朋友記住早d去撲飛, 因為polyu個hall唔係好大, 好容易就爆晒架啦, 仲有既當然係陳綺貞既號召力啦, 話晒對上個次佢黎開演唱會已經係5年前既事!!!

~"花的姿態"演唱會dvd~

另, 陳綺貞剛於上月27日, 出左佢早前"花的姿態"演唱會dvd, 各位大大, 現在應該已經在各大唱片舖發售, 請留意!!

p.s : 在此謝過Camus弟兄提供第一手資料, 下次再有咩陳綺貞既演唱會記住call埋我的啊!!!

Sunday, April 29, 2007

To Love

在朋友Emmy個blog度見到呢篇文章, 覺得幾有意思, 特意將此與大家分享!!!

一時容易,愛一生一世卻不容易

愛一­個人……

­要了解,亦­要開解;­要道歉,亦­要道謝

­要認錯,亦­要改錯;是體貼,亦­­要體諒

接受,而不是忍受;是包容,而不是縱容

支持,而不是支配;是慰問,而不是質問

傾訴,而不是控訴;是難忘,而不是遺忘

是彼此交流,而不是凡事交代

是為對方默默祈求,而不是向對方諸多­­要

可以浪漫,但不是浪費

可以隨時牽手,但不­­要隨便分手

以上都做到了,即使不再愛一­個人,

也只有懷念,而不是懷恨


以上是陳志明副主教的分享

當中的意義顯淺明白, 但實際又有幾多人真係做到呢!!

撐枱腳

隻雞同碟菜都未拎出黎架~~ 記住, 我地得兩個人食左喎!!

琴晚, 照慣例大小不良星期六, 日都會返家姐屋企住不在我家的, 所以夜晚得返我同老媽安在家撐枱腳!! 下午老媽出旺角買餸去, 而我亦約左阿奶出旺角買佢上年個份生日禮物, 係呀, 係佢上年份生日禮物, 佢足足拖左成年先諗到自己想要d咩, 撞鬼!!

重點並不在此, 同阿奶買完禮物之後, 就返屋企啦!! 途經屋企樓下間酒樓, 見難得係屋企同老媽食飯, 就斬左半隻貴妃雞返屋企加料啦!! 不料返到又見到兩盒斬料, 一盒係鹵水鴨, 另一盒係鹵水豬手!!! 嘩!! 老媽大叫:『仔呀, 今晚好豐富呀!! 海鮮餐!!』, 原來老媽買左十隻鮮帶子同埋班腩, 佢仲話個份斑腩係深水海斑黎架, 成$70架!! 所以呢, 呢餐飯, 我地兩個人, 有成6樣餸 - 鹵水鴨, 鹵水豬手, 貴妃雞, 帶子, 斑腩, 青菜~~ 就食完之後, 飽到呀!!! cool, 好耐都未食得咁豐富啦, wahhahahha~~

Saturday, April 28, 2007

邊個係人邊個係鬼, 我睇得出!!!


我諗好多地方都有講岩岩星期三晚個集既"溏心風暴"!!! 好好彩個晚我放學返到屋企, 換完衫就出左廳度坐度, 岩岩就睇到呢一part! 李司琪出現個段戲, 真係有d料到, 個晚係屋企我同老媽睇個時, 成間屋真係靜晒!!!

『你唔好對號入座!! 邊個做過, 應該心知肚明!!』
『我話係就係, 唔駛証據!! 呢度唔係法庭, 唔需要証據!!』
『我睇人睇左幾十年, 邊個係人邊個係鬼, 我睇得出!!』

想睇呢一段戲既可去youtube~~

呢d咪就係戲羅, 你話呀, 如果叫其他人黎做都未必做返出呢d味道!!! 妳試下叫黎姿黎演呀, 一叫action個時真係想立即拎枝鉛子筆插落佢個兩粒酒渦度!!! (sorry, 我又諗多左, wahhahah!!!)

不過, 呢套戲一開始個時都以為唔多好睇, 但係依家睇落又唔錯, 尤其是個幾位老戲骨, 夏雨, 李司琪等, 由班資深演員帶一班後生演員, 幾好!!! 但係遲d好似話李司琪會死, 夏雨就中風, 到時就由班後生擔正, 到時唔知仲會唔會咁好睇呢!!!

Thursday, April 26, 2007

樂樂盈盈 vs 卜卜佳佳

又有一同事離職(呢個office流動性好高!!!), 於是今日Lunch又走左去食左餐farewell lunch, 係食飯期間, 少不免傾下計, 當中提到今日中央送黎個兩隻大熊貓會係今日送到落黎香港, 不過, 講講下原來個兩隻大熊貓仲係未改名架, 今朝睇新聞個時仲係叫緊人地no. 咩"606" &"610", 唔講以為講緊股票定係d睇緊個d監獄電影咁, 哈哈!!!

講返lunch個時先, 大家提到改名既時候, 有人提出個兩隻熊貓不如叫卜卜同佳佳, 咁以後, 我地去海洋公園探佢地既時候, 個個都可以大叫: 『"仆仆街街"過黎呀!! 係啦係啦!!! 望過黎啦!! "仆仆街街"!!!』, 如果各位有咩唔開心, 都可以去一去海洋公園大叫一番作發洩之用, 呢個提議都不俗稱! 當時在座各位人仕聽之後, 都不其然笑左出黎!!

仲有, 國寶果然係勁啦!!! 今日一朝早打開電視機既時候, 見到無線已經係四川卧龍直播呢對運送既過程, 我依然記得個主持人好興奮咁叫: 『各位睇下熊貓個鐵籠出黎啦!!!』 本身係間房換緊衫既我都衝左出黎望一望, 車, 就係得個鐵籠之麻, 包到實一實, 其他野乜都睇唔到, 都唔知有咩好睇!!

不過, 後期得知呢對國寶取名為"樂樂盈盈"之後, 感覺上好似唔多順口, 都係之前個兩隻熊貓"安安佳佳"順耳好多~~~

Tuesday, April 24, 2007

Where are You?


頂~~~明明就係放係個櫃通度架!! 點解會唔見左架!! 講緊唔見既係我條野, 我i-pod個條USB線, 之前明明每次用完之後都係放返入個櫃通度架麻, 有咩可能突然間消息左架!! 講到呢度, 我突然間醒起老媽係好耐好耐之前講過既金句, 舊時家姐都試過係屋企唔見野(至於唔見左d咩就唔係太記得), 於是就起勢咁翻箱倒篋咁搵, 搵呀搵, 搵到就快黎反轉成個屋企咁濟, 老媽就講左一句: 『只要冇掉到, 佢實係仲係屋企啦!! 到時到候佢自自然然就會走返出黎架啦~~~ 』嘩....聽落去又好似好有道理喎!!! 所以我家陣都係等緊佢出黎, 不過, 頂!!! 家陣冇得過歌, 點算呢!!!

milk, milk, milk

兩隻野各據一方~~

好似好耐冇提過大小不良!!! 等我講下佢兩個既生活習慣!! 基本上平日佢兩隻野臨訓前, 就算個晚既晚餐食到好飽都好, 佢兩隻野點都要嘆返支奶先可以訓得著!! 我冇講錯, 你冇聽錯~~ 大不良已經到左幼稚園中班, 到家為止都仲要用奶樽飲奶!!! 細個隻都已經去到歲半啦, 其實都應該係時候介奶!! 你睇佢兩個訓係sofa度個時, 好似成個道友咁食緊鴉片嘆緊世界咁款, 爽呀, ~~~

仲有, 話說早排, 復活節其間家姐 & 家夫同佢兩隻野跟團去左上海玩, 唉, 家陣d小朋友真係幸福, 舊時我都好似去到中三先有機會搭飛機, 仲要係用自己儲左好多年既利是錢去架!!!

撞鬼羅, 諗下諗下, 原來, 復活節期間, 我係香港冇人冇物架, 老媽同人返左大陸玩, 家姐佢地又舉家去左跟團旅行, 好在我冇事冇幹姐, 如果唔係一條友係屋企有咩事, 死左都冇人知! 一條友係屋企又冇人理, 好慘, 好可憐呀~~~ 我諗係時間睇下係唔係需要申請"平安鐘"!!! 唉!!!

Saturday, April 21, 2007

快樂的夏天

未拆前, 是一個充滿氣的包包, 尤如一個漲卜卜的薯片^^

琴日突然收到小安送出的禮物, 在此先謝過!!! 小安行街剛經過APM kubrick時候(百老匯影院旁有精品, 電影, 書籍的商店), 剛見到有一個特別包裝的東西, 細心一望之下, 原來係陳綺貞+可樂王合作出的食玩包, 小安知本人喜愛陳綺貞, 加上佢又係百老匯member, 買野可以有discount, 所以就買左呢個食玩包送俾我, wahhaha, so great & so nice~~

內附: 可樂王全球限量“筆記書”(1入), 陳綺貞最新單曲EP《西風的話》(1入), 男生版磁鐵娃娃(1入), 快樂的夏天便利貼紙條(1入)

呢個
食玩包, 有分男生版及女生版的, 全球限量發行各5000個, 我係男生版既2366號, wahhaha!!! 岩岩上網check過, 原來男生版同女生版有些微分別, 那就是內附的EP是不同, 男的是《西風的話》, 女的是《送別》, 當然其內附的磁貼娃娃亦不相同啦!!! 其實, 開頭都唔知點拆佢好, 見佢漲卜卜咁, 唔忍心拆左佢, 但係又想知入面係d咩野, 終於就用界刀係頂口開封, 希望將破壞程度減至最低!!!

突然間有禮物收都幾開心架!! 多謝晒小安~~~

點解手牽手



近日收到一個e-mail, 內附一段youtube片段, 影片內兩隻小海獺互相拖住對方的小手, 縱使因意外而甩了手, 另一方亦努力地尋回對方, 再一次拖起手來, 情景十分得意!!!

但願已經宣佈婚期亦或浸浴於愛河中的朋友們, 能像牠倆般緊握對方的手, 不捨不棄!!!

Friday, April 20, 2007

久別重逢

早陣子忙於功課, 已經好一段日子冇返屋企食飯, 連屋企飯都唔食, 打籃球呢d費時失事既活動更加停頓左一段長時間啦!! 早在上星期由於清明及復活5天大假, 老媽亦同時享受此悠長大假, 所以直至今個星期初屋企先有返正常晚餐供應!!! 屋企晚飯雖然唔係咩山珍海味, 不過難得可以返屋企, 拎起個碗起勢咁爬d飯入口, 在家千日好既感覺, 此情此境感受良多!!!

又, 本已經約好一班波牛, 相約星期二重拾舊歡 - 打籃球是也!! 點知, 天文台早在上星期六已經預告星期二當晚將會有狂風雷暴出現, 為免各人雅興盡掃, 於是臨急臨忙將原身計劃更改為琴晚!!! 波呀!!! 好耐未掂過既籃球呀!! 相隔左兩個月, 琴晚終於可以打返波, 再一次感動T_T!!! 打返幾場波, 個人都relax返, 多做運動身體好, so great~~~ 事實, 可能前排停左一段時間冇打波, 琴日打完之後, 今日手手腳腳有d酸!!!

Thursday, April 19, 2007


本身今日約左jessica放左學食dinner, 之後, 我地就改左轉食tea, 其實見面目的一來大家好耐都冇見, 約出黎食個飯見下面, 傾下計, 二來當然係想拎手信, hehe, 謝謝jessica的手帶!!! 岩駛, 出街又可以多樣野戴下!!!

本身都冇諗過係blog度講出黎, 不過, 好明顯我呢d天生反叛, 你越叫我唔好做, 我就偏偏去做, 大家有冇睇過漫畫or動畫"What's Michael" 呀!! 入面有隻貓叫"加德里奧"既, 係我印象中其中一幕講呢隻肥貓發春, 於是就四圍咁叫, 就係呢個時候, 有隻好靚仔既貓仔係佢面前行過, 於是呢隻貓仔就慘遭加德里奧毒手!!! 哈....哈!!! 我今日就見到前面既一幕(叫春o個幕!!), 至於個隻靚貓仔最後會唔會成為"加德里奧"既囊中物呢, 就要等下回分解啦!!! hehe~~~




有人d皮真係好薄....嘻~~~
皮薄餡靚就係咁解!!! 嘻 again~~~

Tuesday, April 17, 2007

咸碟

早前睇新聞話中央政府將會送對熊貓俾香港作為回歸十周年既賀禮!!! 不過, 報導話個兩隻小熊貓本身係由人工飼養, 所以佢地本身對於交配, 傳宗接代方面可能有d困難, 所以到時黎到香港之後, 海洋公園會播『咸碟』俾佢地睇, 等佢地知道如何正確交配, 及引發佢地自行交配!!!

聽到呢到真係有d興趣, 好想睇下佢地所提及既「熊貓色情」影像係d咩東東, 唔知係唔係真係一開場有隻女熊貓, 先跳一場辣身舞, 之後, 就開始情挑呢隻男熊貓, 繼續落去唔駛講男熊貓當然受唔住呢隻咁性感既女熊貓既挑釁, 於是就..........埋牙!!! 嘩!! 勁呀!!!come on, baby~~~one more time, baby!!!

講開又講, 點解我小學個時又唔見d老師播d咁既野俾我地既, 你估我實識架!!!